Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under oktober 2011

Av mellanhimmelojord - 31 oktober 2011 15:50

Hejj !

Dålig uppdatering, jag vet ...

Hela helgen har gått åt till att byta, göra om och fixa mitt rum :) Blev riktigt najs! Bilder kommer när rummet är helt färdigt ^^

Sitter här med Ellie och hennes magiska kula ? ;o Vetefan vad hon pratar om. Väntar på att Björn ska komma o hämta mig o Albin iallafall, så ska vi hämta mamma o sen dra ut på landet o hämta hem vår lilla kattunge (Y) :')

Vad tycker ni om namnet Zingo föresten ?

Gulligt? <3


  

Söt  <3

Av mellanhimmelojord - 23 oktober 2011 10:40

Sitter man här o tycker att tiden ska gå lite fortare så jag får komma iväg o dansa... Har varit färdig i typ tio minuter o vi ska åka om en halvtimme :( Fett uttråkad e jag ! Jaja, idag ska vi dansa med den dansgruppen som brukar dansa efter oss, kommer inte ihåg vad de heter just nu, men aa.. Det ska bli kul iallafall (Y) I eftermiddag får jag väl se vad jag hittar på.. Inget bestämt iallafall.


See ya ! <3


 

Av mellanhimmelojord - 22 oktober 2011 18:17

 


Den handlar om en familj bestående av en mamma, en pappa och en dotter. Det upptäcks att dottern har en sjukdom och behöver ett nytt organ (eller nått) , varken mamman eller pappan kan ge det till henne för det matchar inte. Så föräldrarna skaffar en dotter till vars organ passar. Den "nya" dotterns liv består av att ge organ till sin storasyster... Tills den dag då hon bestämmer sig för att stämma sina föräldrar... ^^


Asså man måste se den för att fatta, den e jätte sorglig... Den går ikväll klockan 21:30 , om man vill se, vilken kanal den gick på kommer jag inte ihåg ;) Men nån av de vanliga... 1, 3, 4, 5, tror jag ... ^^ Ni får väl leta ;) Bara ett litet tips (Y) 

Av mellanhimmelojord - 22 oktober 2011 18:08

HejHej !

Sov till tio i elva idag, åt frukost och fixade mig. Klockan ett åkte vi till mormor o morfar för att fira min lilla mormor som fyllt år. (Jag har växt om henne (Y) Hehe) Sen var vi där hela eftermiddagen, åt lunch, efterätt, fika, man bara jaha? Ska vi äta igen? Asså min mormor lagar jätte god mat men i hennes fall, så e god och mycket samma sak. Man blir jätte mätt o sen säger hon "Ta lite till nu..." Tack, men nej, tack... Ajja, det var väl trevligt iallafall ;) Nu har jag precis kommit hem. Imon blir det dans o på måndag efter skolan ska jag hem till pappa o co. (Y) !


  

Det e jag på bilden när jag var typ fyra ;) Sen e det min två år äldre kusin Anna som jag håller i handen...

 

Btw. Håller på att bli förkyld .. :/

Av mellanhimmelojord - 21 oktober 2011 18:04

     

Tröjan köptes igår - JC 299:- , fast nu halva priset så - ca 150:-

Byxorna är köpta på Kapphal - ? :-

Tänkte även passa på att visa min superfina mössa xD


 

Bilden är några veckor gammal och texten på mössan syns knappt men det ska stå : SERIÖST ! , mamma, Björn o Albin såg den när de var på Väla, tänkte på mig o köpte den. Och Självklart älskar jag den ;)<3 Bara för att jag säger seriöst ofta .. ^^ Hehe, see ya !

Av mellanhimmelojord - 21 oktober 2011 17:48

Har nästan precis kommit hem... Efter skolan stack jag hem till Issa, där bytte vi om och sedan promenerade vi till Hässleholmsgården.


Sprang/Gick (ungefär hälften var) 2,5 km:s rundan. Sedan provade vi det nya utomhusgymmet. Springa var kanske inte sådär jätte kul men att "gymma" ? (Va kallar man det xD ?) var kul! Det var typ två-tre stycken jag inte kunde o det var sånna där man skulle lyfta sin egen kroppsvikt, yeah :/ Det var jag asdålig på, asså jag kan lyfta mig själv (eller en person som väger lika mycket som jag) om jag får göra på mitt eget sätt, men här skulle man ju göra på ett speciellt sätt såklart... Ajja, de andra övningarna var roliga o ganska lätta!


Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att resten av min familj ska komma hem, men de kommer inte förräns om en timme ;( Får väl se vad jag hittar på sålänge... ^^


Kram ! :)<3


   Vart försvann sommaren ? <3

Av mellanhimmelojord - 21 oktober 2011 07:15

Nu ska jag alldeles strax åka till skolan, men tänkte slänga in en bild först ;) Ha en bra dag !


 

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards