Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under mars 2012

Av mellanhimmelojord - 31 mars 2012 10:20

Hejsan!

Vaknade runt nio-halv tio idag. Gick upp, åt frukost och duschade. Nu sitter jag här i min onepiece, chattar och tittar när Albin spelar tv-spel (Y) I eftermiddag ska jag följa med Vira och Ellie på barnkalas, haha xD Så fail.. Men jajja ^^ Sedan ikväll är vi bjudna till pappas jobbarkompis och hans familj för att äta kvällsmat, inte speciellt kul om ni frågar mig, men men... Nu ska jag snart gå och sminka mig ! Puss på er :*


 

Av mellanhimmelojord - 30 mars 2012 18:41


Tack Alice för att du skickade alla bilder :) (A)

Ni får ha överseende med att vissa bilder är lite suddiga, men en del är tagna från en buss... ^^



                                                                                                    ^


Berlinbomb - Emelie &

Berlinbomb - Julia


Kommer oxå, men det kan dröja ;) Puss !

Av mellanhimmelojord - 28 mars 2012 18:03

Hellu !

Sitter här och gör typ ingenting, har sminkat Ellie för en stund sedan. Hon blev jätte söt, dock blev inte Linda så glad.... ^^

Jajja, dagen har varit som vanligt. Bara massa vanliga ämnen. På EL, i eftermiddags, så stack jag, Julia och Isabella till stan för att fråga vart vi fick sätta ut insamlingsbössor till vårat (skolans alltså) projekt: "We Love Education". Det gick jätte bra, vi hittade fem stycken platser... Sen så tog jag bussen hem, gjorde färdigt mina konfirmationskort och bara chillade.

Imorron ska jag bara plugga typ, sedan på fredag ska jag va med Alexander. Ska bli kul iallafall :)

Nu ska jag chilla och sedan blire BigBrother och sedan sova (A)

Puss på er :*


  

You are beautiful :*

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Skapa flashcards