Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under april 2012

Av mellanhimmelojord - 29 april 2012 12:02

ChaCha !

Fick sova enda till halv elva idag, sån underbart skönt... Vaknade typ vid halv åtta igår ;s .. Nu i förmiddags så har jag inte gjort så mycket, chillat, packat ihop mina saker som ska till mamma osv. Resten av familjen är och kollar på rally eller nått så jag vet inte riktigt när de kommer hem ? Klockan två idag ska jag iallafall och dansa, ska bli jätte kul ! Dansar mellan 14:00 och 18:00 idag, sedan ska jag hem till mamma ikväll (Y) Denna veckan som kommer, kommer att gå sjukt snabbt. På måndag ska jag träffa Alex, så e det ju valborg oxå så jag vet inte riktigt vad som händer.. Sedan på tisdag e man ju oxå ledig, ska kanske träffa nån annan kompis då.... Vi får se! På onsdag ska jag först på konfa-grej mellan 16:30 eller vare 17:00, kommer inte ihåg, och 20:00, men jag sticker redan fem i sex för då ska jag till röda salongen och dansa. Genrep <3 ! På fredag blire oxå genrep i röda salongen, med scenkläder !  På lördag e det dags för show så då kommer jag vara iväg mellan 09:00-21:00, AWESOME ! Ska bli jätte kul :') ! En show klockan 14 och en klockan 18 ! Så man kan säga att min veckan är ganska så full... Ha en bra dag!


 

Av mellanhimmelojord - 28 april 2012 14:44

~ Du är fan världens gulligaste ;* ~

Av mellanhimmelojord - 28 april 2012 12:30

Hejsan !

När jag vaknade idag så kunde jag typ inte prata, haha, det lät som jag kommit i målbrottet helt seriöst...

Höll typ på att dö när jag lyssnade på mig själv, men men..

Känns mycket bättre nu iallafall :D !

Har varit ute och gått med Ellie i 1 h & 25 minuter nu.

Ganska skönt, men det började regna så det var inte så kul...

Men vi såg en ekorre (Ellie såg 3 ?), en kanin och två katter så det var väääldigt spännande tyckte Ellie ;) xd

Jaja, nu har vi kommti hem och vi ska snart äta sedan ska jag mysa med Lovalie och kanske spela buzz med Vira ^^

Får bli sån "hemma-chill-dag-med-småsyskon-och-kusin" idag (Y)

Puss :*<3

Av mellanhimmelojord - 27 april 2012 19:40

Ibland känns det som om allt bara var en dröm. Som att du aldrig funnits på riktigt. Men oftast så känns du väldigt levande. Jag vill att du ska vara levande. Men allt är bara för bra för att vara sant, därför förvandlas du genast till en dröm. En bra dröm! Men ändå, bara en dröm....

Av mellanhimmelojord - 27 april 2012 17:56


Blir dock bara en diss idag ;)


DISS :

 

- Sveriges snyggaste / Skånes hetaste / Västerskolans sexigaste osv. -


Eller inte ..? Jag förstår mig helt seriöst inte på sådana männsikor som går med i en sådan grupp på facebook... Inte dem som skapar grupperna heller för den delan! Vad är meningen med att hänga ut någons utseende på internet?! Visst, de väljer själva att gå med i gruppen men ändå. Tänk de som är med i grupperna som aldrig blir valda. De måste få jääätte dåligt självförtroende.... Och de som blir valda? Grattis du är dagens snyggaste, visst klart att man blir glad men helt seriöst? Jag hade inte velat vara med i en sådan grupp och någon randommänniska ska sätta betyg på mitt utseende ?! Det e ju sjukt! Jag har ingen som helst lust att bli betygsatt... Och det borde väl ingen annan heller ha ? Men jag vet inte, det e bara vad jag tycker... Jag tycker helt enkelt att det är jävligt fel att få sitt useende betygsatt, eller betygsätta någons utseende på internet.


Berätta gärna vad ni tycker om detta! Kommentera :) <3

Av mellanhimmelojord - 27 april 2012 16:33

Hellu alla snyggingar !

Känner mig mycket bättre idag så jag behöver inte klaga så mycket på min "sjukdom" idag igen ;) Haha ^^

Dagen har varit chill, inte gjort så mycket i skolan, bara massa vanliga lektioner.

Hoppade över gympan.. And so on.. ^^

När jag kom hem åkte vi och handlade och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig så ska vi äta (Y) .

Vi har gäster, förstår ni, Lasse, Jenny, Antonia, leona, Malin, patrik & Lovalie.

Mysigt, vi ska typ grilla och äta pastasallad :)

Sedan blir det nog lite spel eller nått sånt ikväll...

Imorron ska Malin och Patrik somsagt "passa" oss, det ska bli trevligt iallafall, jag ska passa Lovlie :') <3

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen käka.

Ciao ! <3


Av mellanhimmelojord - 26 april 2012 18:27

Hej Hopp ! <3

Sitter här nu och har precis fikat lite.

vi har typ "kalas" för min pappa som fyllde år den 19.de och min farmor som fyllde år igår. Så de bestämde sig för att ha det tillsammans... Så nu är farmor och farfar här och jag försöker vara lite social samtidigt som jag bloggar ;) haha, går sådär...

Och de bara babblar på om allt möjligt som jag inte bryr mig ett dugg om.. Blä !

Har haft en ganska chill dag idag.

Slapp vara med på gympan eftersom jag e sjuk (Y)

Efter gympan blev det musik och sedan något "nobelskitsak" ..?

De bara babblade bara på om att man skulle förverkliga sina idéer och sånt, sedan fick vi bygga lego..

Man bara wtf ..? haha .. ^^

Jajja, sedan lunch och fördjupning....

Fett chill iallafall :)

När jag kom hem så låg det två stycken "baseball"-jackor i trappan till mig :')

Albins gamla men jag blev överlycklig ! :D

haha, jajja, nu ska jag återgå till att vara lite social, puss :*


 

~ Bild från arkivet ~

<3

Av mellanhimmelojord - 25 april 2012 18:11


" ... Everyone else in the room can see it. Everyone else but you. Baby you light up my world like nobody else! The way that you flip your hair gets me overwhelmed. But when you smile at the ground it aint hard to tell. You don't know (oh, oh). You don't know you're beautiful... "

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards