Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under maj 2012

Av mellanhimmelojord - 30 maj 2012 21:46

God natt sötnosar ! ;*

 

Av mellanhimmelojord - 25 maj 2012 20:37


~ I need you baby ~

 
Av mellanhimmelojord - 24 maj 2012 19:40

Hellu alla söta små läsare !


Nu har jag kommit hem från "dagisfesten", haha.. Ganska långtråkigt men men... De gjorde nån jävla trolldans/teater oså fikade vi o lite så.. Men det var väl inte så himla bra egentligen, de var ju söta oså men de gjorde ju inte som man skulle. Men vad kan man förvänta sig av 1-5:åringar? Haha ! ^^ Lite gulligt var det iallafall.


Nu sitter jag med Vira och tittar på tv. Det e nått sjukt program med en fågel som blivit förvandlad till en människa och det är jätte konstigt..?! Lite läskigt tycker jag som avskyr fåglar. Alla fåglar, men speciellt ankor! Usch! Fyfan för fåglar.. Jag och Julia disskuterade idag varför det fanns myggor och kom fram till att det var för att fåglarna skule kunna äta dem men varför behöver vi fåglar då?! Det finns fan inget svar på det för de är oviktiga! Livet hade varit såå mycket bättre utan myggor och fåglar :) Eller vad tycker ni ?


Ikväll blir det att titta lite på tv med familjen o sen sova. Imorron har vi engelskprov i skolan annars har vi inget speciellt... Skönt! Till helgen blir det crusing på lördag med familjen och några kompisar! Ganska kul iallafall :) Puss ;* 

Av mellanhimmelojord - 24 maj 2012 15:54

ChaCha ! <3

En helt vanlig dag idag...

Har varit i skolan som vanligt, teränglöpning imorse (fast jag och Julia gick xd), sedan musik, so, engelska och fördjupning.

Ganska chill faktiskt!

Nu sitter jag och Vira o tittar på nått barnprogram på DisneyChannel xd

Senare, vid halv sex, så blir det att sticka till Ellies dagis på nån familjefest...

Haha, jaja, ska väl bli ganska kul :)

Puss på er ;*


 

Sötnosen Ellie för några år sedan :')

Av mellanhimmelojord - 23 maj 2012 11:22

OMG !¨

Alltså ibland undrar jag hur jag tänker...

Idag är hela min skola ledig pga "Opperation Dagsverke". Riktigt chill!

Ska vara hemma hela dagen, passa syskonen lite och chilla för 100 :-  :)

Imorse cyklade jag med Vira till skolan och sedan cyklade jag hem. Ellie har fått några utslag av en solkräm så hon är helt prickig så vi åkte till vårdcentralen för att ta blodprov. Grattis, säger jag bara! Jag tittade inte ens när hon tog det, men hela sjukhusgrejjen gjorde mig jätte yr. Jag blev jätte illamående och var tvungen att sätta mig ner på golvet. Bara några sekunder senare svimmade jag och när jag öppnade ögonen låg jag på golvet med massa vitklädda sjuksköterskor runt omkring mig :s . De hjälpte mig upp att lägga mig på en bår och sedan fick jag hålla ett papper mot min läpp som jag på något sätt lyckats bita mig i. Och jag hade inte bara bitit mig lite som när man äter mat eller så, nej, jag hade bitit igenom hela fucking läppen så det var typ ett hål och blödde... ;s ! Så de fick limma på läppen så att det skulle läka och inte spricka upp mer ... :s Så nu har jag typ en svart "skorpa" precis nedanför läppen. Sedan har limmet smetat ut sig lite så jag har lite gråa streck runt om. Ser förjävligt ut! Varför följde jag ens med in ? Ibland undrar man ju, har ju svimmat innan när jag tog spruta men jag trodde faktiskt inte att jag skulle svimma av att se min lillasyster ta blodprov... ^^ Lite pinsamt.. Haaha !


 

Av mellanhimmelojord - 22 maj 2012 19:00


Riktigt bra låt, drogar typ sönder ^^ <3

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Skapa flashcards