Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under juni 2012

Av mellanhimmelojord - 30 juni 2012 12:35

Jag tänkte rekomendera "Schwarzkopf Gliss Hair Repair Daily Oil Elixir".

Innan så var mitt hår jätte slitet, sedan köpte jag "Daily Oil Elixir" och nu är det jätte stor skillnad!

Jag märkte skillnad redan efter första gången jag använde det, då jag: duschade, torkade håret, använde "Daily Oil Elixir" och sedan borstade igenom håret. När håret torkade var det jätte stor skillnad! Håret var mycket lenare och inte alls lika slitet!

Det finns tre olika sätt att använda "Daily Oil Elixir":


Vårdande : Används isåfall före tvätt av håret.

Intensivvård : Används i handdukstorkat hår.

Beauty-finish : Används i torrt hår för struktur och glans.


Man får vara försiktig med hur mycket man använder. Det räcker gott och väl med 1-2 pumptag (jag använder oftast bara ett), annars blir håret lätt fett. Man kan använda det varje dag, men jag använder det bara två-tre gånger i veckan... Jag tycker det räcker!

Jag rekomenderar verkligen den här!

Ni kommer märka resultat redan första gången ni använder den!


 


Av mellanhimmelojord - 29 juni 2012 12:30

 


Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera! Lovar att jag ska bättra mig, puss :*

Av mellanhimmelojord - 28 juni 2012 14:45

     

Tröja : H&M

Jeans : JC + sönderklippta av mig :)

Av mellanhimmelojord - 26 juni 2012 18:49

Hej alla söta !'

Har precis startat en ny kategori som heter precis likadant som rubriken av detta inlägg ;) , "Skönhet, Kost & Hälsa".

Där kommer jag att skriva om smink, skönhetstips, tips på bra mat, osv.

Ska försöka lägga upp ett inlägg per vecka, med olika tips!

Enjoy!


 


Av mellanhimmelojord - 21 juni 2012 13:32

Idag fyller världens sötaste lillebror år. Albin blir 13 idag ! Älskar dig så otroligt mycket vännen <3


                 

Av mellanhimmelojord - 20 juni 2012 14:54

ChaCha !

Nu har jag gjort tackkort, från konfirmationen, och snart kommer gästerna o då blir det kalas för Albin :)

Puss :*


 

Av mellanhimmelojord - 19 juni 2012 13:14

HejHej sötnosar !

Blev väckt redan vid halv elva idag, upp och äta lite. Sedan blev det att duscha Viras hår, duscha mig själv, sminka mig osv.

Nu sitter jag här, lyssnar på musik och chillar. Ellie är hos sin mormor, Linda & Vira är hos doktorn, Albin spelar tv-spel och pappa jobbar, så det är väääldigt lugnt och skönt här hemma... Ska antagligen packa lite senare idag, inför midsommar. Imorron så ska vi fira Albin, som fyller 13 på torsdag. Så då kommer farmor, farfar, Agneta, Malin, Patrik, Lovalie, Therèse, Per och Erik hit och äter kvällsmat och fikar ^^ . Nu ska jag kolla lite bloggar, puss ;*


Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards