Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under juli 2012

Av mellanhimmelojord - 31 juli 2012 00:02

Har varit barnvakt idag (30/7) till Ellie och Lovalie. Så otroligt söta så jag var tvungen att lägga upp en bild (A) Nu ska jag nana, puss ;*

Av mellanhimmelojord - 28 juli 2012 14:16

Vid Dalsjön med familjen & Björns pappa i Tisdags :


                               


Vid Skummeslöv med familjen i Onsdags, riktigt varmt i vattnet faktiskt, ca 20 grader & mycket vågor (Y) :



                       


I Skummeslöv med familjen & mammas kompis med familj. Lika varmt som dagen innan (Y) :


                                 


HÄRLIGT <3



Av mellanhimmelojord - 26 juli 2012 14:03

Hellu!

Var vid havet igår & ska dit igen senare idag...

Pallar inte blogga för tillfället för det e så fucking varmt, men ni ska få en bildbomb iallafall, kanske imorron eller nån annan dag i veckan. Vi får se när jag pallar och har tid ! :) Puss :*


 

Bild från förra året ...

Av mellanhimmelojord - 24 juli 2012 23:48

Hellu ! Idag har jag mest tagit det lugnt, sov först till halv tolv och därefter blev det bara o chilla.. Vid åttatiden stack jag och Albin ut för att gå en runda o testa mina nya ''promenad/spring/gympa''-skor från Asics. Köpte dem på Intersport förrra veckan, har kostat 1900 kr, var rea: 1600, sedan vare halva reapriset: 800 kr. Sedan var mina föräldrar lite extra snälla så jag behövde bara betala hälften: 400 kr. Riktigt bra för ett par skor som kostat 1900:.! Iallafall så gick vi ca. 5,3 kilometer. Jätte skönt och mina skor var jätte bra, vi ska ut o gå redan imorron igen om det inte blir att vi ska ivåg nånstans... ;) Vi får väl se, nu ska jag nana så hörs vi imorron , PUSS ;*

Bild på finaste kisen ^^ <3

Av mellanhimmelojord - 23 juli 2012 14:30

Hehe, jag & Ellie lekte lite med fjärrkontrollen till min kamera. Det blev några vääääldigt oseriösa bilder... Dock är jag typ osminkad på alla bilder utom den sista, och Ellie typ nyvaken... Men, men, here we go :


               

Väääääärldens gulligast unge :* Lav jo !

         

Av mellanhimmelojord - 23 juli 2012 14:21

 

Cermonin

 

Malin & Patrik

 

Lovalie

 

Malin

 

Patrik

 

Malins frisyr, som jag har fixat. SMinkningen har Linda gjort!

 

Malin & Patrik

 

Puss

 

Skål!

 

Ringen


Lägger inte ut alla bilder jag tog. Anledningarna?

1) Tar evigheter att ladda upp.

2)Jag e inte säker på att de vill ha alla bilder från sitt bröllop på internet...

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Skapa flashcards