Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under augusti 2012

Av mellanhimmelojord - 31 augusti 2012 20:41

Titta på Fångarna på fortet med familjen, myys <3
Bloggar mer imorron ;) Puss ;*

Av mellanhimmelojord - 31 augusti 2012 17:00


   Hihi ^^

Av mellanhimmelojord - 30 augusti 2012 15:19

Kan inget annat än att älska kladdkaka :')

Av mellanhimmelojord - 29 augusti 2012 19:08

- På lördag så händer någonting´-

Och det stör mig att jag inte vet vad !!


När jag kom hem idag så låg där en lapp i min säng. Jätte fint ihopaviken med sånt fint papper oså...

Så jag öppnade ju såklart pappret och läste och där stod det att det händer någonting på lördag.

Där stod lite instruktioner, typ att jag skulle klä på mig och fixa håret oså, sedan skulle jag sitta i bilen senast 09:15 !

Då måste jag ju gå upp skittidigt.. Men Linda sa att det var värt det... ^^

Det är alltså jag och Linda som ska till Kristiandstad och som sagt "göra någonting", har typ förhört henne men hon vägrar berätta vart vi ska eller vad vi ska göra...'

Ahh ! Jag är såå nyfiken xd (A)

Och jag har absolut ingen aning.... Linda sa att det var för att jag hade passat tjejerna så mycket i sommar, som jag skulle få/få göra nått roligt !

Jaja, det är ju bara att vänta tills på lördag... ^^


Puss ;*


 

Berlin - mars 2012

Julia & jag <3

Av mellanhimmelojord - 29 augusti 2012 16:18

               

Haha, Vira har gjort det nedersta fotot själv xd

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards