Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under september 2012

Av mellanhimmelojord - 29 september 2012 20:18

FISH


Har typ ingenting att blogga om för tillfället och ingen energi, men jag loooovar att jag bloggar såfort jag pallar och får lite inspiration, känns lite taskigt att jag inte bloggat på så pass länge... Men som sagt, fortsätt kika in på bloggen, det kommer inlägg så småningom, puss ;*


 

#intenybildmenändå

Av mellanhimmelojord - 27 september 2012 07:47

Av mellanhimmelojord - 26 september 2012 18:57

 

Ser ut som om jag inte har nån hals eller så ;$ men jag har faktisk en "tub" på mig ;)

Av mellanhimmelojord - 25 september 2012 20:16

Åh.. ^^ Det är så mycket jag vill göra men inte hinner med. Det är bland annat därför jag inte tycker om vintern speciellt mycket, dagarna blir kortare och tiden räcker som sagt inte till. Sen finns det många fler anledningar till att jag inte gillar vintern, för det gör jag verkligen inte, det är kallt och äckligt. Det enda positiva med vintern är varm choklad och att man kan ta fina foton ;) .

Iallafall, det känns som om denna dagen har gått jätte fort. Började dagen med att försova mig till lite över sju (skulle gå till bussen fem över halv) så jag, lite halvt stressad sminkade jag mig och slängde snabbt upp håret. Sedan tog jag en macka i farten och borstade därefter tänderna. Mötte Isabella bakom statoil och sedan hade vi följe till skolan, som vanligt ;) . Ganska chill skoldag men jag har varit jätte trött hela dagen... :/ Efter skolan tog jag bussen hem och sedan blev det att plugga litegrann.. Annars har jag inte gjort nått speciellt i eftermiddag, bakat Cupcakes med Albin och Ellie, de blev jääääätte snygga ;)

Nu har jag precis duschat och sitter och tittar på X-factor med Albin, sedan blire Svenska Hollywoodfruar (Y) . Puss påer :*


 



Av mellanhimmelojord - 24 september 2012 20:29

Hade en awesome dag igår. Dansade och åkte sedan till pappa och co. Duschade, åt lunch och packade sedan skjutsade pappa mig till Isabella. Chillade där en stund sedan gick vi och handlade inför kvällen. Sedan tittade vi på massa "Janoskians"-videos, helt kär i deras videos, dessutom är syskonen Brooks riktigt snygga ;) Jaja, Julia och Anna kom vid halv sju och då typ spelade vi spel och lagade mat. Tacos (Y) . Så åt vi och myste i soffan, tittade på "X-factor" och åt chips. Så spelade vi "Jag har aldrig..." oså.. Jätt mysig kväll hade vi! Julia och Anna somnade typ vid två- halv tre tror jag men jag och Isabella var typ helt speedade så vi kunde inte somna... Det slutade med att vi satt på hennes balkong, insvepta i våra täcken, och drack varm chokladoch åt daimchoklad (Y) Haha, vi satt där ute och pratade om typ allting till klockan var fem typ... ^^ Sedan somnade vi äntligen ;)

Idag har jag, Isabella och Julia varit i Kristiandstad och shoppat o lite så. Mysigt! Jag köpte inte så mycket, bara knäskydd till dansen. Så fikade vi ;) Ofc! Nu ska jag titta på "X-factor" med Albin och sedan blire "underbart är kort" att plugga lite innan det är dags för att sova, skola imorron.. -.-' Puss !

Av mellanhimmelojord - 24 september 2012 04:08

Dricker varm choklad på balkongen med världens bästaste Isabella klockan fyra på natten medan Anna och Julia sover :)<3 myyysigt !

Av mellanhimmelojord - 22 september 2012 17:35

Chill hela dagen, nu åker vi till Hanna och Hannah, Peter, Sylle och Samuel kommer oxå, kommer bli jätte mysigt! Ha en awesome kväll! Puss påer ;*



Bild sen igår

Av mellanhimmelojord - 21 september 2012 15:44

Usch alltså..

Vi har typ precis kommit hem ifrån begravningen för Sigge. Jätte hemskt var det och jag typ grät igenom hela begravningen och minnesstunden ^^ ... Usch, verkligen jätte hemskt, bland det sorgligaste jag har gjort i hela mitt liv... Ni ska få lite bilder iallafall, inte alla jag tog men några...


         



Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards