Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under februari 2013

Av mellanhimmelojord - 28 februari 2013 19:49

Grattis på födelsedagen världens sötaste Ellie! Älskar dig till månen och tillbaka några miljoner gånger! Puss på dig!

Av mellanhimmelojord - 27 februari 2013 22:31

Tänkte bara säga godnatt till alla mina söta bloggläsare! GOD NATT!!
Imorgon ska jag gå upp extra tidigt för då fyller min yngsta prinsessa fem år. Kan inte riktigt fatta att hon har blivit så stor :') Så imorgon ska jag upp och sjunga för henne med resten av familjen och sedan efter skolan så ska vi fira henne lite :) Måste även packa imorgon, åker ju på minisemester med mammi efter skolan på fredag, Ullared here we come!
Puss på er och godnatt!

Av mellanhimmelojord - 27 februari 2013 19:14

Idag har varit en bra dag!
Skolan var som vanligt, helt okej. Efter skolan gick jag till Agneta (Vira och Ellies mormor) för att hämta småtjejerna. Efter en ganska lång stund av toalettbesök och påklädnad av ytterkläder så var vi redo att gå. Vi promenerade till stan och gick direkt till Kicks för att köpa foundation. Vira och Ellie var överallt i butiken och jag riktigt kände hur personalen tittade på dem med skräck i blicken för att de skulle ta sönder något... Haha. Jag hittade rätt foundation iallafall!

Jag använder en foundation som heter "Matt Milk" från MakeUpStore. Tycker den är jätte bra och rekommenderar verkligen MakeUpStore's produkter. Dock säljs de bara i MakeUpStore's egna butiker och på vissa av Kicks butiker... Jätte bra produkter verkligen! Och om man går in på MakeUpStore så hjälper de en att hitta rätt nyanser osv.

När vi besökt Kicks gick vi till Lövet, Vira och Ellies favoritcafé, och fikade. Chokladbollar med färgat pärlsocker på, och cola. Otroligt mysigt att spendera lite tid med mina småsystrar!

När vi fikat färdigt gick vi till busshållplatsen för att vänta på bussen. Vira och Ellie började prata med en tant och hennes barnbarn och strax därpå kom vår granne Johan, och en stund senare nån kille som hette Joel och tydligen hade praoat hos Johan, så alla bara pratade med alla, och Ellie är ju så otroligt översocial och Vira är inte mycket bättre, så de pratade ju på... Haha, awkward!

Nät vi kom hem så pluggade jag medan Vira och Ellie var iväg och lekte med varsin kompis. Pappa kom hem vid halv sex och då åt vi kvällsmat. Gott! Nu sitter jag och tittar på Two and a half men, chill!
Puss!

Av mellanhimmelojord - 26 februari 2013 21:02

Yo!
Skolan har ju börjat igen så nu är allting som vanligt igen... Vanliga lektioner osv. Idag har jag fyllt i en ansökan på kommunens hemsida om sommarjobb så vi får väl se om jag får nått till sommaren! De lottas ju ut så vi får väl se... Ska försöka hitta något annat oxå men det är så svårt, man måste ha körkort eller vara övar 18 på typ allting, eller måste man ha erfarenhet osv. It sucks!
Jaja, får se helt enkelt, jag kan ju alltid sitta barnvakt till Vira, Ellie och Lovalie och hoppas få lite pengar för det...
Nu har jag precis duschat och nu ska jag titta på Big Bang Theory, puss!

Av mellanhimmelojord - 24 februari 2013 21:37

Isabella sov hos mig natten till idag. Vi var ensamma hemma eftersom mina föräldrar var på fest, så det var jag, Isabella, Albin och Alfred som var hemma. Vi gjorde hemmagjord pizza pch sedan åt vi marängswich. Jätte gott var det! :) Vi tittade på melodifestivalen och spelade spel osv. Mysigt! Sov till halv tolv idag och sedan har jag bara chillat. Åkte till pappa vid halv åtta och nu sitter jag här och tittar lite på tv. Ska snart gå o lägga mig, skola imorgon! Puss!

Av mellanhimmelojord - 23 februari 2013 13:24

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Skapa flashcards