Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av mellanhimmelojord - 1 mars 2013 07:18

Kom upp i jätte bra tid idag, lite förvånad själv faktiskt! Så nu på morgonen he jag fixat mig och ätit frukost tillsammans med Vira, mysigt! Hon brukar nästan aldrig vara uppe så tidigt på morgonen och när hon väl brukar gå upp så brukar hon direkt sätta sig vid tv:n... Men inte idag! Idag åt vi frukost tillsammans!
Nu sitter jag och tittar när Vira spelar Wii och snart ska jag gå och borsta tänderna.
Jag ska vara i skolan som vanligt idag, fast bara fram till kl 13:00, då kommer mamma och hämtar mig också ska vi åka iväg. Vi ska ju till Falkenberg pch bo på hotell och besöka Ullared minst två dagar (y)! Ska bli jätte roligt!
Nu måste jag skynda mig lite om jag ska hinna med bussen. Ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards