Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av mellanhimmelojord - 10 mars 2013 21:19

Sitter just nu och tittar på tv med Albin. Något nytt program tror jag, lite halvläskigt tycker jag... Haha.. Imorgon har jag studiedag, dock ska jag inte hitta på någonting, lite tråkigt men ändå skönt. Tänker sova jäätte länge och sedan måste jag göra lite läxa, tyvärr... Annars får vi se vad som händer! Puss!

Av mellanhimmelojord - 10 mars 2013 15:40

Ellie har lite barnkalas just nu så jag hjälper typ till... Fett dött! Haha, Ellie min prinsessa <3

Av mellanhimmelojord - 10 mars 2013 07:28

Good morning!
Kom hem ganska tidigt igårnatt, typ vid tolv. Var rätt så trött så jag gick direkt o la mig. Innan jag hann somna hann Ellie komma in till mig, sno min ena kudde och somna i min säng... Sedan väckte hon mig runt kl sju... Fett störigt egentligen, megatrött är jag! Jaja, nu ska vi gå upp, göra frukost, vira in oss i varsitt täcke och titta på tecknat! Ganska mysigt ändå :') . Senare idag ska jag iväg och dansa, känns som om det var sjukt längesedan men det har varit uppehåll och jag har missat nån gång... Ska bli kul iallafall! Vad ska ni göra idag?

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Skapa flashcards