Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av mellanhimmelojord - 11 juni 2012 12:30

Hellu !

Jag har fått äcklig ögoninflammation -.-' Najs, huh ? Njae.. Jaja, jag bryr mig inte så mycket, det e tur att det inte är skola så att omvärlden slipper se mig för det ser förjävligt ut.. Som tur är är det bara i ena ögat och de på "sjukvårdsupplysningen" sa att det antagligen gick att tvätta bort annars så skulle jag få ögondroppar... Jaja, shit same. Men jag vill vara frisk till på lördag för då ska jag på "tjejkväll" hos världens sötaste Alva, och sova över oxå (A) <3 Men vi får väl hoppas på det bästa dåe !

Här får ni en gullig bild på mig och Albin när vi var småååå :') <3


 


Jag har klippt mig föresten !! Sidecut ! Blev faktiskt ganska bra, men ni får bilder när jag blivit frisk igen, pöss "! ;*

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards