Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 9 mars 2013

..

Av mellanhimmelojord - 9 mars 2013 22:31

Yea

Av mellanhimmelojord - 9 mars 2013 20:34

Av mellanhimmelojord - 9 mars 2013 11:21

Idag vaknade jag hyfsat tidigt, redan vid halv åtta-åtta typ. Pappa hade varit och köpt frallor så det var jätte mysigt att äta frukost tillsammans med hela familjen. I vanliga fall brukar jag sova då länge så när jag ska äta frukost har alla andra redan ätit och jag får äta själv... Efter frukost så duschade jag, rakade benen osv. sedan började jag fixa mig. Jag vet inte riktigt varför, men det tar alltid så sjukt långt tid för mig att fixa mig... Så nu har jag sminkat mig, plattat håret, sminkat Ellie och plattat hennes hår. Har lite kvar att fixa men eftersom vi inte ska iväg till min moster förrän klockan två så väntar jag lite med att fixa mina läppar och fixa färdigt mitt hår! Klockan två ska vi som sagt till min moster eftersom hon fyller år. Nu på eftermiddagen blir det nog mest släktingar pch lite fika oså, sedan ikväll kommer det lite kompisar till min moster :) Så det ska bli kul att vara där hela dagen! Vad ska ni göra idag? Något speciellt eller ni ska bara chilla?
Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards