Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 2 november 2011

Av mellanhimmelojord - 2 november 2011 09:50

HejHej!

Vaknade idag vid halv nio o sedan dess har jag inte gjort någonting .. ;) Typ ätit frukost ... Haha ^^ Mamma är iväg på nån konferans eller vad det nu var.., Björn jobbar o Albin ska snart till nån kompis så det blir att vara ensam hemma hela dagen med lillkisen.

Han e så otroligt söt ! Tyvär vill han inte vara stilla så att jag kan ta kort på honom, men ajja.. Jätte mysig e han, men väldigt busig ;s <3 Just nu leker han med den remmen till min datorväska.? Hehe.. Har haft honom hemma nu i två dagar och han har fortfarande inte fått något namn! Om ni har några bra namnförslag äre bara att säga till (Y) , eller mejla dem till mig : emelieh97@gmail.com .

Mamma och Björn tycker att den ska heta Frans eller Morris, vilket jag tycker e asfult xD

Jag tycker att den ska heta; Svante, Gösta eller Cosmo. Det passar honom :)

Albin har väl inga direkta namnförslag, han går med på det mesta tror jag...

Ajja ;)


Denna dagen tänker jag o kattungen spendera på soffan. Tänker slappa hela dagen (Y) Har redan planerat att se Titanic o sen någon annan film ;) Äre bara jag som inte tycker att Titanic är sådär jätte sorglig?! ;o Sen får jag väl laga nån lunch idag oxå.. *suck* Jajja.. :) Ha en bra dag! <3



 

Frankrike i sommras , Saknar <3

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards