Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 21 november 2011

Av mellanhimmelojord - 21 november 2011 19:57

Hejj ! <3'

Idag var det studiedag så då var jag och Isabella i Kristiandstad och shoppade. (Y)

Först tog jag bussen till Hässleholm, mötte Isabella vid stationen och tog sedan tåget till Kristiandstad.

Sedan gick vi runt där lite, jag shoppade massa julklappar, tänk att det är första advent på söndag ... ^^ ;o

Vid ett-halv två så promenerade vi till TeaPot (tror att det hette något sådant..)

Sjukt mysigt fik ! :P

Vi åt scones och drack varm choklad... <3

Sedan shoppade vi vidare, köpte lite till julklappar och ett par örhängen till mig :D

Vi åkte hem vid halv tre-tre ..?

Sprang snabbt inom Tiger och Nisses, letade nämligen efter ett lotto till Ellie (i julklapp).

Hur svårt ska det vara att hitta ett f*cking lotto ?! ;o

Hittade inget iallafall, så då åkte jag bussen hem...

Fatta mörkt det blir tidigt ?! ;o

Ajja, chilla ikväll och sen blire skola imorron :/

Snart jullov iallafall (Y)


Puss & Kram :*<3

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards