Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under juni 2012

Av mellanhimmelojord - 18 juni 2012 20:40

Idag fyller sötaste Alva år ! Grattis, Älskar dig gumman ! ;*<3

Men, dagen har varit chill :) Gick upp vid tio, åt frukost, fixa mig och stack till Isabella, sjukt kul o se dig vännen!

Vi promenerade till skolan, träffade Alex där, jag gjorde slut med honom, av privata anledningar, och seddan gick jag och Isabella hem till mig. Vi hämtade pengar och vattenmelon sedan tog vi bussen till Isabellas place igen. Packade ihop fika och sedan skjutsade hon mig på cyklen till stationen. Vi tog tåget till Kristiandstad och sedan tog vi bussen till Åhus. Jag har typ sämst lokalsinne, jag vet inte hur hennes är men vi kom till stranden efter en ganska lång promenad iallafall. Och då menar jag inte den "vanliga" stranden där det är beachfootball osv. nej, vi kom till nån random, öde, men väldigt mysig strand. Fikade och kände på vattnet o lite så. Mest chilla! Sedan åkte vi bussen tillbax till Kristiandstad, tåget till Hässleholm och sedan gick jag hem till mig i regnet.

Nu ikväll har jag käkat lite, tittat på film med Vira och mest tagit det lugnt. Imorron blir bara en hemmadag, sedan sticker vi till Landön på torsdag för att fira midsommar. Jag hoppas på att där kommer finnas nån fest, men vi får se ! :) Puss :*


         

Av mellanhimmelojord - 17 juni 2012 18:57

Stort tack till : Alva, Bella, Sofia, Amanda, Ellinor, Nelly, Issa, Ida & Hanna , för en riktigt awesome helg! Älskar er ;*


I lördags vid sjutiden åkte jag till Alvas place. Inväntade resten av folket och sedan blev det presentöppning, Alva fyller ju 15 imorron !! Därefter blev det tacos och sedan en liten paus utomhus, chillandes på studsmattan/utedäcket. En halvtimme senare gick vi in, åt cheesecake och lekte "Jag har aldrig....." Skit roligt ! Fortsatte kvällen med "Sanning eller konka" varpå några, nämner inga namn, fick springa ett varv runt huset (iklädd trosor), springa till Stjärnparken (iklädd byxor + behå), cykla till stjärnparken (iklädd trosor). Skit kul o titta på, det var ganska sent så det var ju inte så mycket folk ute just i Stjärnparken men ett par äldre människor gick förbi och tittade på oss som om vi var dumma i huvudet... hahah ^^ In igen och fortsatte med "sanning eller konka", blev en del kompisstrul, sugmärken osv. haha ^^ Några av oss badade i Alvas pool och sedan ringde nårra random killar till oss, och sa massa läskiga saker typ "Har Alva en röd hylla i sitt vardagsrum?" Oxå stämde det... Skitläskigt, men sen bestämde vi att vi skulle till Stjärnparken och möta dem, vi visste lixom inte vilka det var så vi var jätte nyfikna, men vi anade att det var nån vi kände.. Så vi stack dit, klädda i pyjamas. Men det var ingen där så vi stack hem igen, killarna ringde igen och vi skickade iväg några till Åparken för att möta dem istället. Vi som stannade kvar tittade på film och hade det allmänt mysigt :) Gick och la oss vid halv sex, när resten av tjejerna kommit tillbaka. Jätte ljust så det var lite jobbigt, jag och Alva låg och snackade i typ en timme sedan somnade vi. Vaknade vid elva, drack lite juice och sedan stack jag hem.


Riktigt awesome helg, som jag aldrig kommer att glömma! Tack tjejer !

<3

Av mellanhimmelojord - 16 juni 2012 16:31

I wanna see you grow.

I wanna see you fall.

I wanna be the one,

who picks you up,

hugs you tight,

and says that everything's gonna be alright.


 



Av mellanhimmelojord - 16 juni 2012 16:22

Tänkte bara slänga in en snabb bild innan jag ska fixa mig och sedan dra till Alva :) Puss ;*


 

Av mellanhimmelojord - 15 juni 2012 15:02

                                             

Av mellanhimmelojord - 15 juni 2012 14:05

   


Ni betyder allt för mig, puss på er ;* <3

Av mellanhimmelojord - 15 juni 2012 11:31

Hellu !

Igår hade vi lite familjemys här hemma innan mamma åker till Turkiet på lördag. Fett orättvist :( Men vi ska ju till Gran Canaria till hösten så... Jaja, vi tittade på film och åt lite godis och så (Y) Fett chill ! Filmen hette : "Grown Ups" och jag tyckte den var skitrolig. Tycker ni ska ta och kolla på den om ni inte har gjort det :) ! Gick och la mig jätte tidigt igår men kunde inte sova... Min hjärna går i helvarv hela tiden känns det som, typ miljoner tankar om allt möjligt hela tiden, jätte jobbigt... Somnade vid tolv typ..

Idag sov jag till tio, sedan blev det o äta frukost, duscha, fixa mig oså.. Nu sitter jag här, bloggar och lyssnar på "Maskinen" (Y). Ska snart bädda min säng och måla mina naglar, sedan kommer Alex vid ett. Imorron blir det hem till Alva på tjejkväll och sedan ha sleepoverparty där ;) Haha.. ^^ Puss !


   


Filmen + en bild jag tagit (A)

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards