Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av mellanhimmelojord - 7 oktober 2012 19:31

Usch, sitter här oh mår jätte dåligt...

Var och dansade innan idag, och det gick jätte bra men sen när jag kom hem så mådde jag jätte dåligt. Jag typ var yr, hade ont i halsen, hostig och jätte täppt. Så mamma tvingade mig att ta tempen och den visade att jag hade 37,8 graders feber :( Så resten av eftermiddagen så har jag bara vilat, kollat lite på tv, oså... Vid femtiden så åkte jag till pappa och här har jag oxå bara chillat! Vi har blandannat beställt utklädningskläder. Vi ska nämnligen på maskerad om någon veckan, för Lindas kusin fyller år, och jag tänker att antingen klär man ut sig myyyyycket eller skiter man i det. Så jag ska vara jätte utklädd ;) Vi ska typ vara liknande hela familjen, typ vampyr tema... Det ska bli kul iallafall, så nu har jag beställt peruk (Y) så ska jag köpa lösögonfransar oså oxå ;) Ni får helt enkelt se om några veckor hur resultatet blir ;) ! Nu blir det snart Solsidan, yeaj, så får vi se om jag orkar gå till skolan imorron... Puss ;*


- 17 dagar kvar tills jag åker till Gran Canaria -

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards