Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av mellanhimmelojord - 22 oktober 2012 22:06

... Är att när jag var yngre så ville jag bli inredningsarkitekt. Jag tittade på alla inredningsprogram på tv, allt ifrå ''äntligen hemma'' till '''extreme home makeover''. Jag beundrade alla inredare på tv, såsom Lulu Carter mfl. Och jag ville bli exakt som dem! Jag ville vara med i ett inredningsprogram och bara gå runt där och se söt ut, fluffa till kuddar, tända ljus och dekorera. Göra huset/rummet lite mer hemtrevligt. Det var lixom min grej...
Sedan ångrade jag mig såklart, för det gör man hela tiden när man är liten, iallafall jag, tror jag har velat bli tusen olika saker i olika perioder...
I vilket fall som helst så älskar jag fortfarande inredning även om det inte är mitt drömyrke ;) Jag tycker det är jätte kul att sätta personlighet på ett rum, måla eller spraya möbler, sätta ihop möbler, möbelera om, dekorera osv. Och idag så har jag satt ihop nattduksbordet som vi köpte igår på IKEA. Det tog evigheter och det skedde ganska så många vredesutbrott och frustrationspauser, men efter X antal timmar så hade jag ett nattduksbord! Det blev såå fint! Jätte stolt över mig själv är jag oxå som lyckades sätta ihop det nästan helt själv (Y) nu ska jag sova, puss ;*

Av mellanhimmelojord - 22 oktober 2012 18:18

Kan ni gissa vad jag har gjort ? ;)

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards