Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av mellanhimmelojord - 21 februari 2012 17:44

Har varit i stan idag med mamma och lillebror. Mysigt ! Hittade ett par jätte fina skor till ex. Konfirmationen, dock passade de inte :( ...

Vi åt på grafitti och sen köpte Albin lite kläder oså... Efteråt åkte vi och handlade.


Nu sitter jag här, har redigerat lite bilder oså. Imorron vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, mamma och Björn jobbar så jag och Albin är ensamma hemma. Men sen så ska han på nån tv-spelsturnering på fritidsgården på eftermiddagen så då e jag helt ensam. Ska kolla om nån kompis kan komma och underhålla mig ;)


Ha det bra !


 

Av mellanhimmelojord - 21 februari 2012 17:39

Nu har jag ändrat header ! :) Så ni får gärna berätta vad ni tycker ^^



FÖRE :


 


EFTER:


 

Av mellanhimmelojord - 21 februari 2012 17:21

Ber om ursäkt för den mycket fula headern som är där för tillfället, håller på att fixa en ny... Puss !

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards