Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av mellanhimmelojord - 28 februari 2012 19:39

 


Ser ni likheterna ? :)

 
Av mellanhimmelojord - 28 februari 2012 19:33

Lite bilder från  Ellies liv ;)


     

Vira till Höger och Ellie till vänster

         

   


Som ni kan se är de inte i någon ordning :)

Av mellanhimmelojord - 28 februari 2012 18:07

Hejj !

Dagen började med sång inne på Ellies rum. Så söt, helt yrvaken :') . Hon fick massa fint iallafall.

Av mig fick hon :

Discolampa, smurfar och ett par "högklackade" skor. Haha !

Hon blev jätte glad iallafall :) Därefter fixade jag mig, åt frukost och sen blev det att skynda sig till bussen. Mötte Issa bakom statoil oså gick vi till skolan. Eller jag gick och hon cyklade (Y)

Första lektionen var matte och då hade vi prov (som jag skrev om i förra inlägget..) Men jag tror det gick bra, det kändes bra iallafall, trots att jag inte hade pluggat... Dagen flöt på som vanligt, var faktiskt ganska chill. Tittade bla. på film :)

Nu är jag hemma och vi har släktkalas. Inte speciellt kul om ni frågar mig :/ . Men jajja, vi har precis ätit, korv och bröd på Ellies beställning .. Kalasmat ? Njae.. Jajja, det e hennes födelsedag. Sedan blir det fika. Därefter hoppas jag att de går hem :$ Haha !

Big Brother ikväll om inte min pappa får damp på mig för att han tycker det e sjuuuukt sent. Äsch, då får jag väl se det på datorn ? :P

Puss på er ! :*


  

Jag som liten plutt . 4-5 år, skulle jag tro ;) 

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards