Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 4 april 2012

Av mellanhimmelojord - 4 april 2012 10:01

Hellu !

Vaknade vid åtta, med tre feta blåsor i munnen och det ser ut som jga har f*cking fläskläpp.. 

Undrar lite vad jag har gjort, hur lyckas man med det lixom..?

Jag gick iallafall upp, duschade och sminkade mig sedan. Nu har jag så mycket smink så att det täcker fläskläpp osv. 

MEN, jag ser ut som någon j*vla fjortis eller nått... Läpparna och huden har samma färg :s

Dessutom borstade jag precis tänderna och då försvann en del av sminket så jag får snart bättra på det igen.. -.-'

Jajja, denna dagen kommer bli awesome!

Lika awesome som den igår!

Isabella kommer om ca. en timme - en och en halv timme.

Vi ska inte göra något speciellt egentligen men det ska bli jätte kul att träffa henne (Y) :D

Jag får väl gå och bättra på mitt smink nu då, så syns vi senare alla underbara bloggläsare <3 !!

Kram :*


 

Syskonfoto :*

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards