Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 18 april 2012

Av mellanhimmelojord - 18 april 2012 18:23

 




 




 

Denna klänningen vill / SKA jag ha när Malin & Patrik gifter sig i sommar ! :')

Den kostar 399:- på "Zara" så jag ska antagligen beställa den, men jag väntar nån månad till tror jag :)

Vad tycker ni ?

Av mellanhimmelojord - 18 april 2012 18:04

Hellu !

Sitter här hemma och drogar musik, mest "Maskinen, Norlie & KKV och 1D", men en del annat oxå (Y) ! <3

Skolan har varit som vanligt idag, rätt långtråkigt.. Efter skolan stack jag och Isabella in till stan. Vi köpte konfirmationspresent till Julia, fikade och bara chillade. Kan dock inte skriva vad vi köpte till henne eftersom det finns risk att hon läser det ;) Jajja, jag får väl berätta på fredag när hon får det. Hon ska ju som sagt konfirmeras på lördag ?! Jag och Isabella ska inte konfirmeras förrän den 12 maj ! Så det är chill :D  Åkte bussen hem så jag var hemma vid fem, ätit kvällsmat och snart ska jag gå och duscha.

Imorron ska jag och Issa sticka hem till pappa & Linda och fixa Julias present.. Kommer bli riktigt Awesome !

Puss alla sötnosar :*


 

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards