Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av mellanhimmelojord - 2 juli 2012 17:28

Hejj !

Vaknade vid halv tio, gick upp, åt och fixade mig. Sedan följde jag med Linda & tjejerna till Ö&B + Maxi. Tjejerna skulle köpa vattenpistoler osv. När vi kom hem var det dags för lunch. Vi tänkte testa något nytt, sparrissoppa med tortellini och krotonger, det smakade skit! Haha.. Efter lunch surfade jag runt lite på olika sminkningar och hittade en sminkning av makeup artisten Michelle Phan som jag tyckte var jätte fin! Så jag blev lite inspirerad av den och gjorde en liknande sminkning på mig själv. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet! Såklart kom Vira och Ellie och ville oxå bli sminkade! Ellie blev en katt, riktigt söt blev hon, hann dock inte ta något foto på henne innan hon kladdade ut det... :( Vira blev ett monster typ.. Hon valde att vara blå från pannnan-näsan och sedan svarta zebraränder på det (Y) Blev faktiskt ganska bra det oxå! Bild på mig och Vira kommer senare, kanske ikväll eller imorron! Vi får se :) Nu ska vi snart äta kvällsmat, puss ;*


 

Sminkningen jag inspirerades av !

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards