Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av mellanhimmelojord - 4 juli 2012 20:58

"

Lät hon in.

Lät hon ta.

Lät mig tro.

Vad hon än sa.

Jag lät det gå.

Svävade på moln.

Tills hon slet mig i stycken spottade på mina sår.

Men ser det ut som om jag sörjer dig?

Mer som om jag höjer dig.

För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag.


*****


Gav hon allt, allt jag kan ge.

Hon ville ha mer, det är som hon är.

Ensam är stark, det är sån jag blev.

Litar inte på någon och allt är hennes fel.

Men ser det ut som om jag lackar nej, mer som om jag tackar dig.

För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

"

Kommer ni ihåg låten ? Vad heter den ? Faktiskt väldigt bra, still.. ^^ Man känner igen sig i den... :)

Av mellanhimmelojord - 4 juli 2012 20:34

- En skitsnygg kille går förbi, utan tröja + magrutor osv... Skitsnygg ! -


Linda : Aah, jag önskar att jag vore femton igen....

Jag : Va ? Varför ?

Linda : Då hade det inte varit äckligt att jag tyckte att han var riktigt snygg...

Jag : Ahhahahhahahahhhahahahhaahhahahahahha !

Linda : Det hade ju inte gjort något om man hade fått slicka lite på honom....

Jag : Hahhahahahhahahahhahahahahhahahaah !


ASG !

Trodde jag skulle dö.... xd

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards