Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av mellanhimmelojord - 7 augusti 2012 21:45

ChaCha !

Tänkte bara titta in en liten runda och säga godnatt till mina fina bloggläsare. Antalet unika besökare bara ökar så det är skitroligt :) !


Ikväll var mammas kompis och hennes 11-12 (?) åriga dotter här. Jag och hon har absolut ingenting gemensamt än att vi båda är Directioners, men då kommer min mamma med den supersmarta idèn "Emelie, kan inte du och *** gå och titta på en film eller spela ett spel eller nått?" Det är ingen fråga. Det är en konstaterande. Om jag inte gör det, komme rjag få skit för det senare... Så vi tittade på film, Another Cinderella story, som jag sett ungefär en miljon gånger! Jag pratade lite med henne, försökte vara trevlig men jag var på så fruktansvärt humör så det blev bara pinsamt tyst. Men det är väl så man ska titta på film egentligen, i tystnad? Sedan när filmen var slut så var jag fortfarande på dåligt humör och när jag är det så är jag det i evigheter!! Så mamma blev skitsur på mig för att jag var "otrevlig" men jg hade ju faktiskt blivit "tvingad" till att umgås med ***. Vem hade inte blivit sur då? Oxå säger Björn "Ja, men man måste ju bjuda till lite när det är gäster här..." Bjuda till? In my ass! Det var inte jag som bjöd hit dem, varför skulle jag bjuda till? Jag valde inte att umgås med ***! Jaja, denna kvällen var inte den bästa...


Nu ska vi se om Isabella kan tänka sig att svara på mitt sms så vi kan bestämma om imorron. Ska kanske träffa henne då :D Saknat henne som fan! Så det ska bli riktigt kul isåfall och på kvällen blir det fotboll med bror <3. Barca-Manchester United. Jag hejjar på Barca, Albin på United så det kommer bli typ krig här hemma ;) Ska bli mysigt iallafall :) Juste ja, jag ska fixa en ny header imorron oxå, är så trött på denna, och jag saknar Picnik, photoshop suger när man inte kan det, men jag får leta upp en annan redigeringssida (Y).


Nu ska jag gå och borsta mina tänder, tvätta bort sminket och byta om, så ska jag gå och lägga mig, puss och godnatt finisar ;*<3


 

Feeling stronger...

Av mellanhimmelojord - 7 augusti 2012 16:27

         


Linne : JC

Joggingbyxor : H&M

Halsband : Glitter

Örhängen : Accent

Armband : Rött-Brunt (Vira), Blandat (Ellie), Läderband med träkulor (Albin), Två tofsar : H&M, orange-rosa& vitt armband : Glitter.

Av mellanhimmelojord - 7 augusti 2012 15:14

 


                 Gurka Gasi                                                      Anna Bergendahl                                            Kevin Borg


Ja, vad hände egentligen ?

Vi kan ju börja med Gurkan. Han var med i Robinson och BigBrother, men sen då ?

Anna Bergendahl? Idol och sedan vann hon melodifestivalen, men efter det har man inte hört ifrån henne...?

Kevin Borg, han vann Idol 2008 och släppte en skiva, sedan var han med i High School Musical (musikalen) men sedan då?

Jag har iallafall inte hört något ifrån dessa på ett braaaa tag? Vad tror ni kommer hända ? Ska de göra nån jävla "Come back" eller är de bortglömda. Jag tror att Gurkan kommer tillbaka i någon ny sjuk överlevnadsserie, eller liknande, men de andra..? Tror faktiskt inte det... Men jag vet inte, det är ju bara att vänta och se ;)


Av mellanhimmelojord - 7 augusti 2012 14:31

Såhär ser mitt rum ut hos pappa, faktiskt ganska nöjd ;)


                         


Fotona på min "minibyrå" är på mig när jag var tio år och på mig och Albin när vi är 4 & 2 år gamla.

Fotona på min spegel är på Albin (överst) - ca 1 ½ år, Vira (liggande) - några månader och Ellie (närbild) - 1 ½ år.

Diggar för övrigt min tavla skarpt ! De har jag och Ellie gjort ;) Först var det en planch som jag fått till nån tidning och sedan satte vi på massa foton som vi klippte ut ur FRIDA-tidningar (Y) Fint va ? ;)

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards