Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av mellanhimmelojord - 8 februari 2013 23:23

Har haft nationella idag, tror det gick helt okej iallafall. Var hemma redan vid kvart över elva. Åt lunch och fixade lite, städade bland annat mitt rum och lite så...
Vid tvåtiden kom Isabella hem till mig, vi chillade, handlade och lagade tacos. Vid sju kom Julia och Anna och då åt vi. Sedan började vi med vår dans som vi har på gympan, vi skulle filma den oså... Tog evigheter men nu är vi färdiga! Nu har vi dukat upp med godis pch popcorn och ska ha HSM maraton hela natten, haha. Som när man var typ tio... Nu ska jag fortsätta titta, puss!

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards