Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av mellanhimmelojord - 21 februari 2013 18:47

För en stund sedan så skulle vi, jag, mamma och Albin, äta kvällsmat, Björn e inte hemma. Mamma bestämde att vi skulle äta rester från veckan eftersom vi behövde ta slut på det, det var onödigt att slänga maten och ingen orkade laga mat. Så mamma plockade fram vad vi hade; spaghetti och köttfärssås, lax och pasta, och slutligen lasange. Jag kände att ingenting av detta lockade speciellt mycket då jag inte är sugen på mat. Jag kan vara hur hungrig som helst men jag blir nästan aldrig sugen på mat, isåfall något specifikt som vi ändå inte har hemma. Detta är jätte jobbigt eftersom jag kan titta i kylen och känna att jag inte vill ha någonting alls, jag är inte sugen på någonting!!
Efter en liten stund valde jag iallafall lax och pasta eftersom jag kände att jag var tvungen att äta någonting... Det var inte speciellt gott men jag tvingade mig själv att äta iallafall en del av det. Så får jag göra jätte ofta, tvinga mig själv att äta, för jag vet att jag behöver det, jag vet att jag behöver mat! Och det är jätte jobbigt när jag verkligen inte vill äta...
Jag åt iallafall lax och pasta, Albin åt spaghetti och köttfärssås och mamma tog en shake. Då kände jag, vad blev fel här?! Jag hade mycket hellre druckit en shake än ätit äckliga rester!! Men det fick jag inte, jag får inte dricka shakes för mamma för då tror hon att jag ska få anorexia. Vaddå så om jag äter lite mat eller dricker en shake, spelar det någon roll?!

Av mellanhimmelojord - 21 februari 2013 14:38

Yo!
Började dagen med att sova till elva, sedan upp äta frukost och duscha. Därefter fixade jag mig och gick sedan ut för att ta lite foto med min kamera. Blev faktiskt många bra bilder men jag har inte laddat över dem till datorn än så jag kan tyvärr inte visa. Får se när jag gör det... Albin lagade pannkakor till mig till lunch, så otroligt gulligt! Nu i eftermiddag ska jag fixa lite saker, har bl.a Skrivit en jätte lång lista på saker jag ska köpa på Ullared nästa vecka. Puss på er!

Mitt ben ser helt missbildat ut ;s

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards