Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 18 december 2011

Av mellanhimmelojord - 18 december 2011 17:55

Hejj!

Åkte till Malmö vid halv elva idag o var väl framme vid halv tolv.. Gick lite på Entrè, köpte en present till linda så nu e mina julklappar helt färdiga! Och lösnaglar till jul & nyår (Y) . Sedan åkte vi visare till Fifh-hallen och kollade på Albin när han spelade el-hockey turnering. Hans lag kom två så det var bra! Efteråt så provade jag hans el-hockeystol, fett kul! Går assnabbt, de kör på femman och jag körde på ettan och var typ skiträdd ;s Haha .. Sen så åt vi pizza med Albins lag och föräldrar och syskon oså. Fanns ingen god pizza.. :( När man beställer till så pass många brukar man beställa normala pizzor, right? Nu var det bara såna konstiga med massa curry och banan och annanas och annat konstigt, så åt typ ingenting... ^^ Men ajja.. Sedan körde vi hemåt. Fett mysigt att köra/åka bil när det är mörkt ute :) . Jätte fint med alla ljusstakar och stjärnor i fönstrena, och alla gatlampor... Nu har vi precis kommit hem iallafall, ska snart äta kvällsmat o sen ska jag bara chilla ! Imorron blire skola, förhoppningsvis ganska chill eftersom det e sista veckan... Sedan blir det att åka till pappa! Ha det bra!


 

Bild från : google.se

Av mellanhimmelojord - 18 december 2011 09:51

 


Jeans : Cubus

Tublinne : H&M

Kofta : JC

Armband : Accent

Halsband : Glitter

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards