Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 26 december 2011

Av mellanhimmelojord - 26 december 2011 14:15

Hejsan allihopa!

Hoppas att alla har haft en awesome jul :) ! Det har jag...


LILLEJUL:

Firade jul med farmor, farfar och pappas mormor: Inga. Åt julmat och hade julklappsutdelning.


JUL:

Firade jul med Malin, Patrik, Agneta och Lovalie. Åt julmat, tittade på KalleAnka och hade julklappsutdelning. Tomten kom xD


JULDAGEN: (heter det så?)

Firade jul med mormor, morfar, Lena, Sigge, Helena och Uffe. Åt julmat och hade julklappsutdelning.


Självklart gjorde vi mer de olika dagarna oxå, men jag pallar inte skriva allt ;)

Ska skriva up vad jag fick iallafall:


-One Piece

-TheSims 3

-700:-

-Presentkort: 1000:-

-"Skedlåda" ... (Farmor köper massa silverskedar till mig o mina syskon oså skulle vi tydligen ha en låda att ha dem i...)

-Indiska ljuslyktor

-Parfymflaskor + skål

-Navelpiercing ~ Albin

-Mobilsmycke ~ Ellie

-Armband ~ Vira

-Hjärtformad skål

-Parfym

-Ljus + fat ~ Alva

-Navelpiercing ~ Isabella

-Dubbelring + armband ~ Julia

-2 st Armband

-2 st par örhängen

-Smyckesträd

-Tröja

-Påslakanset

-Tushpennor

-Ljus

-4 st filmer

-Underkläder

-Halsband


Tror att det var allt, kan hända att jag glömt någonting... Puss :*

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards