Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 27 december 2011

Av mellanhimmelojord - 27 december 2011 19:32

HejjHopp!

Åkte till stan tillsammans med mamma och Albin vid halv två. Först en sväng till Maxi och byta nått, sedan vidare till Graffiti för lunch (Y). Därefter gick vi säkert i en timme och tittade på mobiler osv. till Albin. Inte speciellt kul ;( . Efter ett tag var vi färdiga iallafall så då stack Albin hem och jag och mamma gick i massa andra affärer. Jag köpte: 2 par jeans, en skjorta, klämmor, en ring och en leopardfärgad kofta. Jätte nöjd med mina inköp ;) Hihii ^^ Sedan tog jag och mamma tåget hem, hämtade ut mammas Iphone 4 som hon hade beställt och åkte sedan hem. Sen har vi typ bara ätit kvällsmat och så... Slappa ikväll och imorron bär det av till landet. Typ. Vet inte riktigt vad det heter, stället vi ska till men vi ska hem till mammas kompis och hennes familj typ..? Ha det bäst! Kram!


  

 


De andra sakerna fanns det ingen bild på och jag pallar inte ta foto på det ;)

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards