Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under september 2011

Av mellanhimmelojord - 27 september 2011 18:21

               

Tycks ? :)

Av mellanhimmelojord - 27 september 2011 18:14

Förlåt att jag inte skrivit på hela helgen !

Har varit iväg & typ glömde meddela er om det xD :/

Åkte i fredags efter skolan till Vejbystrand, till ett ställe som hette "Sommarsol".

Typ ett hotell ..

Inget jag rekomenderar, asså det var helt okej, poolerna var varma, maten var okej & sängarna var sköna men det såg seriöst ut som ett ålderdomshem!

Plötsligt kände jag mig som 84 lixom .. -.-'

Inte kul !

Mamma & Björn var mestadels tid på konferas så jag & Albin typ chillade oså, vilket blev rätt så tråkigt efter en stund ;)

Var iallafall vid havet & tog fina bilder som jag snart ska lägga upp !


Idag har jag varit med Isabella !

Egentligen så skulle vi vara med Julia oxå hemma hos henne men hon skulle typ titta på någon häst ..?

Så jag och Issa pluggade hemma hos henne istället ..

Eller njae ..

Vi pluggade liite, sen planerade vi hennes Födelsedagsfest xD

I veckan händer inget speciellt tror jag ...


Kram ! (L)



Av mellanhimmelojord - 22 september 2011 19:51

ChaCha !

Skolan idag var helt okej, jag, Julia & Isabella checkade in våra skåp uppifrån xD (vi satt på skåpen..)

Efter skolan så stack jag hem till mormor & morfar, fikade & löste korsord xD Hehe

Sen hem till mig, mormor & morfar oxå, Lena & Sigge var här & vi firade Björn (Y)

Nu sitter jag här & spelar nått wierd spel på facebook ...


Puss

Av mellanhimmelojord - 21 september 2011 18:08

Hejsan !

Idag efter skolan så skulle jag & ta en spruta, mot typ Gardasil ?

Först fick vi vänta jätte länge & sen när vi kom in så gick det typ assnabbt att ta den...

Men det gjorde asont !

Det spände jätte mycket ..?

Sen efteråt så kände jag mig lite yr oså men det brukar jag lixom göra när jag tagit spruta, hål i öronen eller så...

Helt normalt för mig.

Så jag & mamma gick ut, men vi hann bara till några "stolar" utanför rummet, sen kände jag mig jätte yr och var tvungen att sätta mig.

Jag minns att mamma frågade hur jag kände mig och jag svarade "Yr .."

Sen kändes det som om jag var halvt vaken & halvt död, jätte skum känsla...

Jag minns att massa färger lixom fladdrade runt o så vidare ...

Sen vaknade jag till & såg en sköterska som höll mig ?!

Så vaknade jag på riktigt och såg att mamma och nån sköterska hade hjälpts åt att bära in mig til en brits för jag hade svimmat ;o

Jätte läskigt !

Men ajja, nu har man ju gjort det :S

Hehe ..

Ska ta & kolla på dansfilmen ikväll & imon blir det till att fira Björn ;)


Kram!


 

 

Av mellanhimmelojord - 20 september 2011 17:35

Ojj då ..

Glömde att Björn fyllde år i Söndags :S

Pinsamt !

Ajja, vi ska fira han på torsdag så han får min present, som jag förövrigt har köpt idag, då.

Bild kommer på torsdag ;)

Efter skolan gick jag lite på stan med Issa, vi köpte present till Björn, lämnade tillbax en bok på biblioteket & åt munkar (Y)

HAHA

Nu ska man snart duka & sen ikväll blir det till att duscha, Idol & slå in presenten ...

Ska dra nu dåe!


Ses ! (L)


  

Teckning som Anna ritae på matten. Den ska föreställa Issa, ni som inte ser det ;S (L) HAHA

Av mellanhimmelojord - 18 september 2011 19:39

Cha !

Idag blev det först dans, jätte kul, lärde oss många nya steg .. (Y)

Sen hem & fixa sig & iväg på kalas, Patricia fyllde 25 ! :)

Grattis ! (L)

Jätte trevligt iaf ...

Nu har man precis kommit hem & sitter här ;)

Får väl se vad som händer ikväll ^^

Puss (L)


Outfiten : Klänning : H&M , Tights : ? , Halsband : Glitter , Kofta : Friendtex


    

  

  Ellies outfit (Y)        


De sista tröjorna e på Sälentröjorna som jag fick av Patricia ! (Y) :D

De är liiite för stora men de var jätte fina såå .. ^^

Den första ser man inte riktigt vad det är för färg men den är typ aprikosfärgad ...

Den andra är lite mer som en jacka, perfekt nu i Höst !



Av mellanhimmelojord - 12 september 2011 19:14

 

Jeans : JC

Turkos tubtopp : Gina Tricot

Linne med "färgfläckar" : Gina Tricot


Av mellanhimmelojord - 12 september 2011 19:02

Hej Hopp ! (L)

Har ju somsagt börjat prao idag.

E på Kyrkskolan i en F-klass.

Det e faktiskt kul !

Alla e så små & söta ;s

Åh, de bara "Fröken, Fröken ?!"

Jag bara, "ehm, ja ?"

Lixom, jag ska vara där i en vecka ..?

Ajja, det e gulligt iallafall, fast de pratar väldigt mycket ;)


Efter jobbet åkte jag till pappa & co.

Kul att träffa dem igen (Y)

Lagade makaroner & bacon till kvällsmat & nu sitter jag här :)


Ha en bra kväll ;)

Puss


 


Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards