Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 6 september 2011

Av mellanhimmelojord - 6 september 2011 16:38

Tjo !

Tänkte berätta lite om helgen eftersom jag inte hann blogga .. ;)

I Lördags så var jag på första konfaträffen, ganska kul men väääldigt pinsamt !

Massa sammarbetsövningar och sånt typ .. -.-'


På söndag så blev det gudstjänst kl: 10:00 & sen vidare till dansen 11:30-13:00, jätte kul att träffa alla igen !

Plus att det har börjat 5 stycken nya ;D

Längtar till dansshowen !

Visserligen är den i Maj men ändå ... ^^ (A)

Dansen verkar jätte rolig iallafall :)

Efteråt så bar det av till Vinslöv på släktfest hos Julia & Johanna.

Ganska kul, men lite långtråkigt, som alla andra släktfester ...


På måndagen var allting som vanligt, skola oså..

Lite läxor på kvällen o till mamma & Björn.

Sofie, Niklas & Edina hälsade oxå på.

Nu e det tisdag och skolan har väl varit som vanligt (igen xD) HEHE .. ^^


Imon blir det att gå till Kyrk och få mina arbetstider för nästa vecka.

Ska ju praoa då som "Förskolelärare" xD

Mysigt ... (Y)

Sen ska jag nog gå till biblioteket och låna lite böcker, kanske..

Om jag pallar ;)

Måste bla. låna en bok på engelska som jag ska ha i skolan ;/

Yeah ? ;o

Aa, men vi får väl se ... ^^

På fredag ska jag till tandläkaren och fylla i en tand så det inte blir hål i den...

Läskigt ;S


Puss ! (L)

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards