Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 2 september 2011

Av mellanhimmelojord - 2 september 2011 19:28

Hejj !

Skolan idag som vanligt, efter skolan blev det hem.

Dansade i en ½ h - 1 h.

Jätte kul & skönt !

Mycket höfter, ben och mage ...

På söndag börjar dansen på riktigt ! :D

Yeahj !

Imon e det lördag o då ska jag på första konfaträffen.

Spännande .... ^^

Ajja, ikväll blire fredagsmys med familjen o moster !

Puss & Kram (L)


Outfit:


Orkade inte ladda upp en bild på dagens outfit men idag har jag:


- Gråa tights - H&M

- Vitt brottarlinne - JC

- Ljusrosa kofta med uppkavläde armar - JC

- Långt silverhalsband - Ur & Penn

- Vita/blommiga örhängen - Accent

- Ljusrosa/blommiga skor - DinSko


Mitt hår är lockigt och fäst åt ena sidan...

Har även en fläta i luggen (Y)

Av mellanhimmelojord - 2 september 2011 06:33

... för att gå upp så här tidigt !

Nu sitter jag här och äter frukost, klockan är 06:33 !!!

Wtf ?

E as trött ;/

Idag så är det som vanligt i skolan + att vi har gympa & bild.

Gympa tio över åtta på morgonen ?!

Yeahj .. -.-'


Igår följde jag med Alva när hon piercade sig, så duktigt var hon & superfint blev det ! :D

Sen hem till syskone, pappa - föräldrarmöte, Linda - jobba, Malin & Patrik - "Passa" oss ;)

Enchiladas, kanel/kakao-bullar och popcorn, yummie !

Ajja, nu ska jag äta upp min macka ;)


  Finaste :')

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards