Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under februari 2012

Av mellanhimmelojord - 25 februari 2012 14:59

Så stolt jag e då ;) Har precis städat HELA mitt rum helt själv (Y) Så duktig jag är ! Har till och med dammsugat under min säng, vilket annars bara händer en gång per år :s Jajja ;) Har även rensat lite bland mina saker och fått upp massa saker på vinden. Eller de står i hallen för tillfället, har inte orkat gå upp med det än... ^^ Annars har jag inte hunnit med så mycket idag, salgit in Ellies födelsedagspresenter. Sötnosen fyller ju år på tisdag <3 4, fyller hon ! Känns inte som om det var såå längesedan hon föddes.. ;s

Får väl ta och gå upp med sakerna på vinden så, så har jag det överstökat iallafall.. Puss ! :*


 

Bild från i sommrars - Ellie <3

.

Av mellanhimmelojord - 25 februari 2012 12:05

 

Av mellanhimmelojord - 24 februari 2012 12:37

             


Kommentera gärna ! :)

Av mellanhimmelojord - 24 februari 2012 12:36

 

Av mellanhimmelojord - 23 februari 2012 17:25

BIG - BROTHER - BEROENDE !


Ja, måste man förklara ? Det e så sjukt beroendeframkallande det programmet så det e inte sant...

Jag tycker att själva idèn är väldigt rolig. Lixom stänga in ett gäng helt random människor i ett hus i 100 dagar.

Det e lixom underhållning! Jag tycker det e kul att titta på när de gör bort sig, alla intriger osv. osv.

Det finns två personer i det programmet sokm stör mig denna säsongen.


1.

HANNA. W :

Hon är heeelt blåst. Har helt sjuka värderingar osv. Ni kan ju kolla hennes blogg om ni vill: http://www.widerstedt.com/

Hon skriver ju då inte så mycket för tillfället eftersom hon är med i BigBrother, men ändå...

Trots att hon är helt sjuk och bara ute efter att provocera folk så är det faktiskt en person som jag tycker är värre...


 


2.

JESSICA

Sjukt jobbig tjej/kvinna. Hon pratar och pratar och pratar. Och hon snackar inte ens om något viktigt. Bara pratar hela jävla tiden! Hon låter ingen annan höras eller synas, allting lägger hon sig i... Sjukt jobbig människa! Hade aldrig klarat av att bo tillsammans med henne i 100 dagar (om hon inte åker ut tidigare..!)


 


Trots dessa människor så älskar jag Big Brother ! <3



Av mellanhimmelojord - 23 februari 2012 14:38

Känner mig lite bättre idag, fortfarande väldigt snuvig men annars e det ganska bra :) .

Har typ bara chillat idag, sov först till elva så har inte hunnit med så mycket.. ^^

Tittat på film med Albin iallafall ;) Haha ..

Nu ska jag ta tag i mitt liv igen ! :)

Kram !


 

Av mellanhimmelojord - 22 februari 2012 19:15

E så fruktansvärt trött. Har inte gjort någonting på hela dagen, vilat, tittat på youtubeklipp, bigbrother-avsnitten (missade de ;/) osv. Tog tempen innan men jag hade ingen feber, dock känns det så.. :( Ska gå och lägga mig tidigt idag så jag förhoppningsvis är bättre imorron... Kram ! :)


 

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards