Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 26 december 2012

Av mellanhimmelojord - 26 december 2012 23:06

Alla hade vi någon crush när vi var små... Jag hade många bl.a Måns Zelmerlöw, Danny Saucedo och resten utav EMD, Ola Svensson, och många fler! En av mina favoriter var Freddy Åsblom, han spelade Ville i serien och filmen om 'Rosa' , 'Rosa the movie' något ni känner igen? Jag följde serien slaviskt, jag tyckte den var sååå bra och jag tyckte att Ville var sååå snygg! Sedan kom filmen och jag var helt förälskad i Ville. Sedan glömde jag väl bort honom i några år... När 'Portkod 1321' kom och jag insåg att han skulle vara med blev jag ju bara tvungen att se serien!! Serien var skitbra tyckte jag men Freddy gjorde det lite extra roligt att titta eftersom jag faktiskt hade haft lite crush på honom som liten... Och jag kan ju bara säga att han ser ju fortfarande heeeeelt okej ut ;)

Av mellanhimmelojord - 26 december 2012 13:17

Är heeelt kär i denna låten, den är så otroligt mysig...

 

webcampic

Av mellanhimmelojord - 26 december 2012 12:04

God morgon sötisar!
Jag vaknade vid halv tolv idag och sedan dess har jag inte hunnit mer än tömma diskmaskinen och äta frukost... Nu ska jag duscha, raka benen osv. Sedan får vi se vad som händer idag :) vad ska ni göra idag?


Bilden är tagen på julafton :)

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards