Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 27 december 2012

Av mellanhimmelojord - 27 december 2012 17:50

Byxorna är gröööööna, typ militärgröna, för er som inte ser det... Och tröjan är vit med grön-svarta stjärnor på :) byxorna är ifrån NewYorker och tröjan ifrån Cubus. Vad tycker ni? Hiss eller diss? :)

Av mellanhimmelojord - 27 december 2012 16:15

Hellu!
Sitter på tåget påvägen hem från Malmö. Har spenderat denna dagen på Emporia i Malmö med min lilla mammis! Mysigt! Köpte inte så mycket, bara ett par byxor och en tröja, plus sminkborttagning då. Ni får se bilderna på kläderna senare när jag kommer hem... Det var sjukt mycket folk på Emporia iallafall, lite jobbigt... Det var lixom kö för att komma in i en del affärer...?! Man bara lixom okej..? Trots alldeles för mycket folk och inte så mycket shopping son jag hoppats på så är jag nöjd med dagen som jag fått spendera med min alldeles egna mamma <3 !

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards