Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 30 december 2012

Av mellanhimmelojord - 30 december 2012 20:16

Björn hjälpte mig att sitta upp mitt nya skrivbord tidigare, så här blev resultatet, mycket bättre än tidigare enligt mig. Det andra var så stort och klumpigt, nu fattas bara lite inredningsdetaljer och sedan kommer det bli skitbra!

Av mellanhimmelojord - 30 december 2012 17:26

Jag försökte fixa mina naglar innan idag, tänkte att de skulle bli lite nyårsfina! Självklart blev det bara skit och jag tvättade bort allting... Ska antagligen försöka fixa de bättre imorgon på dagen nån gång :) på eftermiddagen ska jag nämligen till Isabella så ska vi fixa oss tillsammans, sedan ska vi hem till Julia och spendera vår nyårsafton där :) ska bli jätte kul!
Här kommer lite inspiration till nyårsfina naglar. Jag tycker att nyår hör ihop med svart och silver, därför så har jag valt ut naglar som går i de färgerna :) Enjoy!

Av mellanhimmelojord - 30 december 2012 15:48

Dagen började inte så bra, var skitsur och ville inte göra någonting... Vi åt frukost och sedan packade jag. Ska ju åka till pappa och Co. ikväll :) . När packningen vr färdig så började jag fixa lite på mitt rum, håller ju på att successivt göra om lite grann. Idag har jag flyttat mina tavlor, min sänglampa och min klocka, + satt upp min one direction kalender! Har även fixat med massa sladdar bakom min säng men det syns ju inte så mycket, men anyway ;) . Här är lite bilder på vad som har hänt på mitt rum idag. Min katt fick vara med oxå eftersom hon ändå bara låg där och såg gullig ut ;)

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards