Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av mellanhimmelojord - 11 mars 2012 17:01

Nu är jag äntligen hemma. Har haft en väääldigt stressig men ändå ganska rolig dag :)

Började med att jag vaknade kvart över sju av mig själv :/ Låg kvar i sängen till halv nio och sedan gick jag upp, fixade mig och åt frukost. Björn skjutsade mig till stan där jag träffade Julia & så gick vi på gudstjänst tillsammans xD Haha !

Det var nån bebissång-skitsak där oxå, fan vad jag tyckte synd om de små bebisarna, kommer ju få men för livet...

Men jag & Julia skrattade ganska mycket ändå, typ när alla i kyrkan satt och lät som pingviner, man bara wtf ? Haha, skit kul..

När gudstjänsten var slut promenerade jag till T-4, fick sitta och vänta en stund men, men.


Dansen var jätte rolig idag.

Först värmde vi upp, sedan gjorde vi uppvärmningsdansen, stretchade, diagonaler, körde igenom den gamla dansen, lärde oss ganska många nya steg till "Pretty woman"-dansen och sedan avslutade vi med den gamla :) Jätte kul var det idag !


Dansen slutade klockan ett och då kom Björn och hämtade mig. Vi körde direkt till mormor och morfar, vi var sist såklart ;) Hihii.. Där åt vi iallafall och sedan gick jag och duschade, bytte om och fixade till mig lite, inte så kul att sitta där i joggingkläder tycker jag :) När jag var färdigduschad blev det efterätt och en stund senare fika. På tre och en halv timme åt vi alltså tre "måltider" det e ganska mycket .... :o Fast jag åt typ ingen fika, för jag var så fruktansvärt mätt.. ;)


Nu har vi kommit hem iallafall och jag sitter här medans de andra röjjer på altanen.. Det e skitkallt i vårat hus för pannan har typ slutat fungera så allting e jätte kallt. Vi får väl elda i kaminen antar jag, men ändå, kan till exempel inte duscha..? Det var därför jag duschade hos mormor och morfar ;) Haha !


Puss :*


 

Mitt första kusinfoto, dock saknas Albin och en annan kusin på fotot ;) (kanske för att de ej var födda...)

Till vänster : Andreas, Björn, jag, Tobbe, Anna.

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards