Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av mellanhimmelojord - 24 mars 2012 20:28

Hellu !

Tänkte berätta lite om min helg..

I fredags åkte jag buss hem efter skolan, åt mellanmål och sen åkte jag och mamma till Helsingborg. Vi checkade in på hotellet och sedan gick vi runt lite på stan. Tittade lite i olika affärer men jag hittade inget speciellt... På kvällen gick vi ut och åt på en resturant var namn jag glömt.. ^^ Mysigt! Sedan köpte vi Ben&Jerry glass och chillade på hotellet.

Vaknade vid halv nio idag, fixade oss och åt sedan frukostbuffè. Tillbax till hotellrummet och packade sedan checkade vi ut och stack till Ikea. Tittade mest runt där, jag köpte tavelramar och klädeshängare iallafall. Sedan åkte vi till Väla. Fick vänta utanför en stund för brandlarmet hade typ gått så de hade fått utrymma och sånt. Men det var falskt så.. Fick komma in efter en stund. Sedan har vi gått runt där hela dagen. Jag har köpt:


-Linne : 149:- Gina Tricot

-Shorts : 249:- Gina Tricot

-Vit topp : 59:- Gina Tricot

-Foundition från FitMe : 139:-

-Puder från FitMe : 129:-

-Rouge från FitMe : 109:-

-Tavelramar : 29:- st. Ikea

-Klädeshängare : ? Ikea


Hittade dock inga skor till konfan... :( Men men, får dra till K-stad någon dag... Awesome helg! Imorron blir det dans och sedan chill hemma. Puss :*



       


 

       


På "shortsbilden" så är det dem svarta. Rougen längst ner är INTE så färgglad, då hade jag fan sett ut som en clown, men det fanns ingen annan bild och jag orkar inte fotta själv.. (A)


Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards