Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av mellanhimmelojord - 10 maj 2012 16:21

Hellu snyggingar ! :*

Idag har varit en helt okej dag.

Började med att jag gick upp halv sex, så jävla död var jag, och rakade benen.

Sedan blev det o fixa mig, äta frukost och sedan cykla till Q-polen.

Simning på morgonen, inte kul direkt... Simmade iallafall 30 längder ryggsim och sen fick vi sluta.

Fixade oss och sedan cyklade vi till skolan, musik och So sedan blev det lunch.

Sjukt äckligt så jag åt knäckemacka och tomat ;s

Därefter blev det engelska (film) och sedan "konsert" i gympasalen..

Riktigt dålig var den, fattar inte varför vi var tvugna att titta på den.. -.-'

Sedan fick vi sluta iallafall, så då blev det o cykla hem, fixa Isabellas konfirmationspresent och bara chilla.

Ikväll blire o plugga engelska inför provet imorron, och titta på bb (Y) .

Puss på er :*

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards