Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 13 maj 2012

Fix

Av mellanhimmelojord - 13 maj 2012 20:20

Som ni kanske ser så har jag fixat och trixat lite med bloggen. Bytt sida på menyn, ändrat lite textsnitt osv. osv. :)

Vad tycker ni ?

Jag tycker iallafall det blev helt okej, iallafall för tillfället... Kan hända att jag byter igen om några dagar men men... ^^

See ya ! ;*


 

One Direction är i Stockholm och spelar in sin andra skiva.

Varför bor inte jag i Stockholm så att jag kan stå utanför studion som alla andra fans ?! :'(

Jag vill oxå "träffa" dem !! <3

Kärlek på hög nivå, förstår ni ;)<3



Av mellanhimmelojord - 13 maj 2012 14:27

Hellu allihopa!

Igår var en jätte bra dag.. Gick upp vid sju ungefär, fixade mig, åt frukost osv. osv.

Sedan bar det va till församlingshemmet, vi fick våra kåpor och sen övade vi igenom sångerna.

Kl: 11:00 tågade vi in i stora kyrkan... Konfirmationen pågick i ca 1 ½ timme, och det var faktiskt inte såå hemskt som jag trodde ;) .

När det var slut blev vi fotograferade och sedan åkte vi hem.

Egentligen var det ju meningen att jag skulle ha min fest hos pappa, i partytält utomhus, men det blev inte riktigt så...

Det blåste så mycket att vi fick vara i uterummet hos mamma, men det bev mycket bättre tyckte jag! :)

När vi kom dit var allting fixat och det var bara att äta direkt. Sedan blev det o öppna presenter.

Jag fick:


-8000 :- (nu ska det köpas systemkamera!!!)

-två engångskameror

-fotohörn

-fotoalbum

-två fototidningar

-två jätte fina askar

-tavla

-buddha-ask

-dubbelring i silver med mitt namn på

-halsband

-Tomas Sabo armband

-navelpiercing

-ängel

-Choklad

-Tårtspade i silver (min farmor samlar på sånt till mig, har typ tio skedar :s)


Awesome, huh ? :D

Blev jätte glad iallafall ! Idag har jag varit på mässa och konfaavslutning, därefter städade jag mitt rum som såg förjävligt ut, och sen har jag pluggat lite men jag pluggar mer ikväll tror jag.. Puss :*


 

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards