Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg under februari 2013

Av mellanhimmelojord - 21 februari 2013 14:38

Yo!
Började dagen med att sova till elva, sedan upp äta frukost och duscha. Därefter fixade jag mig och gick sedan ut för att ta lite foto med min kamera. Blev faktiskt många bra bilder men jag har inte laddat över dem till datorn än så jag kan tyvärr inte visa. Får se när jag gör det... Albin lagade pannkakor till mig till lunch, så otroligt gulligt! Nu i eftermiddag ska jag fixa lite saker, har bl.a Skrivit en jätte lång lista på saker jag ska köpa på Ullared nästa vecka. Puss på er!

Mitt ben ser helt missbildat ut ;s

Av mellanhimmelojord - 20 februari 2013 15:27

Hellu!
Just nu sitter jag och spelar lite Sims, har typ inte gjort någonting på hela dagen mer än chillat! Jätte skönt! Idag fyller min extramamma Linda år, grattis till henne!! Ikväll ska jag kanske följa med min mamma på yoga, vi får se... Vad ska ni göra ikväll? :)

Av mellanhimmelojord - 19 februari 2013 14:22

Jeans: H&M
Tröja: Cubus
Halsband: Ur & Penn

Av mellanhimmelojord - 19 februari 2013 14:20

Tjaa!
Idag sov jag till tio och sedan gick jag upp, fixade mig och åt frukost. Så otroligt skönt att ha lov! Vid tolv så åkte jag, mamma och Albin till mormor och morfar för att äta lunch och bara umgås. Jag letade även upp mina och Albins babykläder som mormor förvarat här, så små och sjukt gulliga! Jag blev lite förvånad för en del av kläderna var sådana som typ säljs i affärerna idag. Så nu har jag bestämt mig för att ta hem alla babykläderna, inte för att jag tänkt att skaffa barn på bra länge eller låna ut dem till mina syskon, utan mest för att jag vill veta var de är. Lixom tänkt så hår min mormor och morfar bort och jag är iväg någonstans, så kommer det folk och röjer undan saker i huset och lixom slänger mina kläder!! Det vill jag inte! Så nu ska kläderna hem och bo undr min säng :$ hihi.
Jag vet inte riktigt hur lång tid vi ska vara här, kanske vi ska fika oxå..? Vad gör ni idag? :)

Av mellanhimmelojord - 17 februari 2013 00:53

Kom precis på att jag har typ inte gjort någonting av det jag skulle föra idag (lördag). Jag hade planerat att sätta upp min spegel, min One Direction tavla, mina hängande ljuslyktor och lite annat smått och gott. Jag har inte gjort något utav det! Jag har däremot ritat massa saker som jag senare ska ha i ramar på väggarna. Faktiskt riktigt nöjd med vissa bilder. Sedan har jag klippt ut bokstäver och satt upp på väggen så de bildar ord. Blev riktigt bra! Antagligen får ni en bild imorgon... På eftermiddagen åkte jag till stan och köpte en födelsedagspresent till Linda som snart fyller år! Nu ikväll så har Julia varit här hos mig, vi har ätit godis, tittat på en jätte gammal Eva och Adam film och tittat på Disney Channel, haha. No life .se lixom ;) men det var kul att träffa henne! Hon åkte hem typ halv ett nu i natt så ny tänkte jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag försök ta tag i mitt rum och fortsätta med alla dekorationer! Puss och godnatt! :*

Av mellanhimmelojord - 15 februari 2013 22:10

Yo!
Hela dagen har jag ägnat åt att möblera om. Jag och Ellie har ju som sagt bytt rum idag. Ellies rum är fortfarande kaos, vi ska fixa det imorgon, men mitt rum är faktiskt jätte mysigt nu! Det är lila väggar, och jag sa ju att jag skulle måla om vitt men jag tror att jag har ångrat mig nu, det blev så mysigt med lila... Nu ska pappa sätta upp lister (som han fooortfarande inte har gjort!!) och jag ska sätta upp massa saker på väggarna.
Morgondagen kommer bestå utav att fixa på Ellies rum och göra massa småfix på mitt rum, typ sätta upp saker på väggarna. Måste dock köpa massa ramar... Har inte gjort det än :$ men det är mycket annat att göra innan ramar behövs, jag ska tex. skriva av en massa sångtexter, citat osv och rita massa saker jag vill ha i ramarna. Så imorgon ska jag vara kreativ som fan! Bilder på rummet kommer kanske imorgon eller iallafall så småningom.
Nu ikväll har jag tittat på big bang theory, som är en utav världens bästa serie, sjukt rolig! Nu ska jag sova! Puss.

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards