Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av mellanhimmelojord - 3 januari 2013 17:50

Alltså nu när man har lov så tappar man bort sig i dagarna jätte lätt. Jag har ingen aningen vad det är för dag, datum eller vecka. Sjukt störigt men samtidigt ganska skönt.... Det är torsdag idag va?
Idag har jag typ inte gjort någonting mer än chillat! Jätte skönt! Har spelat lite Sims, tittat på film med Ellie, passat Ellie, dansat lite osv. Har inte gjort något direkt jobbigt idag! Jag och Ellie lagade även lunch, makaroner och bacon är lätt den godaste snabblunchen, och en standard när jag och Ellie lagar mat. Det går snabbt och är sjukt gott! Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt, pappa ska snart iväg och beställa pizza sedan är det myskväll som gäller, kanske kolla på ännu en film om det inte är något vettigt på tv:n... Vi får se helt enkelt! Vad har ni gjort idag? :)


Ma boiiiz! (Fjortisstyle där då ;))

Av mellanhimmelojord - 3 januari 2013 16:06

Tittar på film med Ellie, "Oliver & gänget" sååå otroligt bra barnfilm!!

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards