Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av mellanhimmelojord - 7 januari 2013 22:30

Nu ska jag sova, skola imorgon, fuck! Har ingen lust alls, men men... Första dagen efter jullovet... Usch! Jaja, nu ska jag sova så jag orkar gå upp imorgonbitti, puss och god natt!

Av mellanhimmelojord - 7 januari 2013 13:38

Tänkte tipsa om en app; "We heart it".
Jag laddade hem den igår och är typ beroende nu haha ;) man typ "gillar" massa bilder oså blir det till ett eget fotogalleri! Man kan söka om det är nån speciell bild man letar efter annars är bilderna blandade. Där är allt från väskor, skor, smink och kläder till hus, djur, fina texter, fina teckningar, redigerade bilder osv. Jag bara älskar det! I heart it!

Av mellanhimmelojord - 7 januari 2013 13:31

Har fixat mina naglar precis, blev dock bara ena handen för sen blev det typ kaos o då pallade jag inte (a). Visar även upp de två viktigaste nagelverktygen enligt mig.
Nagellacken är ifrån 'Nails inc London'. Det är meningen att naglarna ska se lite slitna ut och inte vara identiska, så ni vet... Puss!

Av mellanhimmelojord - 7 januari 2013 13:00

Tänkte tipsa om en jätte god och väldigt enkel lunch som jag precis åt.

Man behöver:

- Hallon
- Turkisk yoghurt
- Honung
- Müsli

Jag hade frysta hallon, lätt turkisk yoghurt, hemmagjord honung och hemmagjord müsli men det går så klart bra att ha köpt honung osv. :)

Man tinar hallonen i micron alternativt på spisen och blandar sedan ner hallonen i yoghurten. Sedan rör man ner müsli och smaksätter med honung. Klart! Skitgott!

Av mellanhimmelojord - 7 januari 2013 09:50

Saker jag ska göra idag:


-Fixa naglarna

-Fixa mina ögonbryn

-Titta på Justin Biebers film "Never say Never"

-Duscha

-Förbereda inför skolstarten imorgon


Sedan får vi se vad som mer händer... :) Vad ska ni göra idag?


Denna låten lyssnar jag på nu för att komma igång och lixom orka ta tag i mitt liv, så om och om igen spelas den här låten: 'I love it' med Icona pop, Charli XCX. Sjukt bra "komma-igång-låt"!!


Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards