Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av mellanhimmelojord - 30 januari 2013 17:35

Ellie målade lite på min mage, great!

Av mellanhimmelojord - 30 januari 2013 17:33

Hellu!
Känns som om jag typ inte varit i skolan idag, haha. Men det har jag! Först hade vi en lektion svenska där jag bara läste, sedan klassråd och därefter matte. Sedan var det tänkt att vi skulle ha franska men det blev inte av eftersom drottningen skulle komma på besök på våran grannskola. Så vi stack dit och tittade när hon kom och sedan slutade vi.
Så efter skolan stack jag och Isabella till stan för att köpa en present till Ellie som fyller år om en månad. Hittade en present hyfsat snabbt så sedan köpte vi mat på pastavagnen och gick hem till Isabella för att äta där. När vi ätit, och bara chillat lite, gick jag tillbaka till stan, köpte puder och tog sedan bussen hem.
Resten av eftermiddagen har bestått utav plugg, har äckligt kemiprov imorgon och jag kan ingenting! Har pluggat asmycket och kan fortfarande inte det! Fuck. Sedan har vi matteprov på fredag och läxförhör i So. Suck. Är helt slut i mitt huvud...
Vad har ni gjort idag? :)

Av mellanhimmelojord - 30 januari 2013 07:16

Sitter och äter frukost just nu, känner mig hyfsat i tid idag. Är helt färdigfixad osv. bara att borsta tänderna kvar typ... Nej, nu ska jag fortsätta äta så jag inte kommer för sent ;) puss!

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards