Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av mellanhimmelojord - 3 oktober 2011 19:41


Älskar den (L)

Av mellanhimmelojord - 3 oktober 2011 19:17

I'm love in it !


Laddade hem wordfeud idag, det e så roligt !

Men såå beroendeframkallande xD

Det e verkligen jätte kul, sitter med min mobil och spelar hela tiden ;s

HAHA


 


Denna veckan är jag hos mamma och Björn, vilket är kul ! :)

På onsdag ska vi på någon dansföreställning med skolan & sen efteråt så slutar vi (Y)

Så vi sluter väääldigt tidigt den dagen ..

Sedan på torsdagen så äre Orientering på Hlm-gården, för det e jag ju sååå duktig på ?! ;(

Äsch, ska springa själv iallafall så jag får bra betyg , HAHA , kommer gå så sjukt vilse så det e inte sant x) ;(

Ajja, har mobilen med ifall ifall, jag kan ju alltid spela wordfeud xD


Till helgen blire konfa ..

Puss ! (L)


  

Ser ni vad nyttig frukost jag har börjat äta ? Detta är mjölk, fullkornsflingor, torkade jordgubbar och skivad banan (Y) Mumsigt !

Av mellanhimmelojord - 3 oktober 2011 19:13

HejHej!

Fårlåt att jag typ inte har bloggat på en evighet ..

Har helt enkelt inte haft tid, nu när jag tänker tillbaka, lixom vad har jag gjort?

Så kommer jag inte på något speciellt, menmen.

Nu är jag tillbaka med massa bloggenergi !

Eller typ ... ;)


See ya ! (L)

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards