Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av mellanhimmelojord - 19 oktober 2011 20:54

Som ni kanske ser så har jag fixat lite med bloggen, bytt header, ändrat bakgrunder och lite så...

Vad tycks ?

Själv e jag väl sådär nöjd...

Det blev inte riktigt som jag ville, men men ...

Orkade inte mer ;)

Nu ska jag titta på tv o sen nanna <3


Kram :)


  Före ..


  Efter :)

Av mellanhimmelojord - 19 oktober 2011 16:57

Hej !

Jag vet att jag inte har bloggat på typ en evighet men jag har lixom ett liv... Jag sitter inte framför datorn och bloggar varje sekund, jag pallar inte... ^^ Sen så har jag typ sjukt mycket läxor och prov och grupparbeten osv. Ajja ... :(


Imon e det torsdag, gympa i skolan (annars inget speciellt) sedan stan med Issa, har en jääääääätte lång lista på massa saker jag måste köpa, får väl se om jag hittar allt ;) På kvällen blir det att prova på Zumba med mamma (vad har hon nu lurat med mig på?!)

På fredag blir det gympa (IGEN! annars inget särskillt i skolan), efter skolan ska jag hem till Isabella, lämna alla sakerna och byta om o lite så. Sedan ska vi ner till Hässleholmsgården, springa lite och sedan prova utomhusgymmet (Y) Duktig jag känner mig ;)

På lördag ska jag o familjen hem till mormor o morfar o fira min lilla mormor som har fyllt år :) Grattis till henne !

På söndag blir det dans med både min grupp o den som dansar efteråt... Najs !

Shiet, vad duktig jag känner mig! Ska typ träna asmycket denna vecka, även om gympan i skolan kanske inte gälls xD Men det e bra, för jag ska skaffa magmuskler (Y)

Hehe ^^


Kram (L)


 

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards