Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av mellanhimmelojord - 20 oktober 2011 20:01

Hejj !

I skolan idag så fick vi sluta astidigt, eller 13:00 men aa.. Egentligen skulle vi gått till halv tre, så jag tyckte det var tidigt ! Efter skolan så följde jag med Issa hem till henne, lämnade hennes saker o sedan stack vi till stan. Så gick vi där typ hela eftermiddagen, fikade o lite så... Jag hittade asmycket ! Så det var bra ;) Bilder kommer kanske imon om jag pallar ladda upp dem ^^


Det jag handlade :


-Mascara-

-Foundition-

-Eyeliner-

-Sminkborttagning-

-Hårspray-

-Tröja-

-Födelsedagspresent till Vira-

-Svart, stickad "tub"-halsduk-


Tog bussen hem vid halv fyra och var hemma fyra. Bytte om o lite så sedan följde jag med mamma på Zumba klockan 18:00. Zumban höll på i en timme, och det var astråkigt! Typ den tråkigaste timmen denna veckan. Asså, hon som höll i det tyckte jag var jätte dålig, ingen förklarade någonting, alla steg var jätte fula, det var lixom inte en dans, det var bara massa steg...? Sedan var där typ 3 "ungdomar" alla andra var typ 35+ ;o Massa tanter som stod där o trodde de var såå duktiga, bläh ;(


Nu sitter jag här hemma, har precis duschat o ska snart fläta mitt hår som förövrigt har blivit en centimeter kortare, inte för att det syns jätte mycket, men jag stör mig på det... Imorron blir det engelskprov :/ , jag har typ inte övat något alls ..? Ehm.. Men jag tror att det går bra iallafall ;) (hoppas!)


Ha det bra ! <3


 


Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards