Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av mellanhimmelojord - 9 oktober 2011 15:46

Igår var jag på konfaträff typ hela dagen, vi pratade typ om tro och vetande xD ? Så åt vi mat, lekte nån lek typ och var uppe i klocktornet. Det var jätte läskigt ! Jag visste att jag var höjdrädd men inte såå mycket. Jag mådde jätte illa när jag var där uppe och kunde inte titta ut, sedan när vi kom ner igen så skakade mina ben asmycket och jag kunde inte få dem att sluta ..? Scary ;s

På kvällen tittade hela familjen på I rymden finns inga känslor . Den var jätte bra!

Idag har jag varit och dansat, vi är typ färdiga med hela första dansen... Ikväll ska jag på gudtjänst (Y) ehm.. Inte sådär jätte kul precis men ändå...


Var ju och kollade på kattungar för någon dag sedan, vi valde en som var grå, jätte söt var den men vi vet inte vad den ska heta än... Vi ska hämta den på höstlovet, då är den ca 9 veckor så det blir perfekt (Y) !


  

  Mys :')   Sötnosen !


Den översta bilden är på "vår" katts brorsa, men det var typ bara den som ville posera så... ^^

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards