Mellan Himmel & Jord

Alla inlägg den 1 november 2012

Av mellanhimmelojord - 1 november 2012 20:45

Imorron är det en jätte stor dag! Det händer tre saker imorron, som alla har med One Direction att göra (A) :


1) One Direction släpper sin nya musikvideo till "Little things", som är den andra singeln som släppts ifrån det nya albumet ("Take me home"). Låten är förövrigt superduper bra!


2) Biljetterna till One Directions konsert i Sverige släpps imorron kl: 09:00 på ticnet. Konserten är den 8/5 -13 i Solna Stockholm FRIENDS arena för er som är intresserade av att köpa biljetter. Det går även att köpa VIP-biljetter.


3) One Direction kommer till X-factor Sverige och uppträder !! Tyvär har jag inte biljetter, men tv:n kommer självklart att vara på!


Fattar ni vad taggad jag är inför morgondagen ?!!! Ihh (A) ;)

Sitter dessutom nu och kollar efter biljetter till One Directions konsert i Köpenhamn 10/5 -13, som jag vill gå på över allting annat !!!

Problemet är att jag är i skolan när biljetterna släpps (kl:10:00 på måndag) och har ingen möjlighet att köpa biljetter... Men förhoppningsvis kan Linda köpa biljetter till mig... Sen e det ju inte säkert att man får några, men vi får väl hoppas på det bästa :) Sedan vet jag inte vem jag ska gå med, nån som vill gå på One Direction konsert med mig ? ;)


   


Av mellanhimmelojord - 1 november 2012 14:59

    Onsdag

Dygnade tisdag -> onsdag - flygplatsen - flög: 08:00 - landade i Las Palmas på eftermiddagen - buss till Puerto de Mogan - checka in - packa upp - bada - äta - kolla runt i Puerto de Mogan


        

(suddig sistabild)


Torsdag

Sova länge - frukost - bada & sola vid poolen hela dagen - äta


       


Fredag

Frukost -  sola & bada vid poolen hela dagen - äta - akrobatshow + drinkar


          

(allmän toallet)


Lördag

Frukost - chill vid poolen - kolla runt i Puerto de Mogan - äta - umgås med Åsa, Anders, Erik och Elin + drinkar


             


Söndag (regn)

Frukost - bada i poolen trots regn - äta


   

(ser ut som om jag e gravid men jag bjuder på det)


Måndag (regn)

Frukost -  kolla runt lite i Puerto de Mogan - shoppa - titta på film på hotellrummet - äta


 

 


Tisdag

Frukost - bada & sola vid havet (mest sola för min del eftersom det var svinkallt!) - fiskspa - bada i poolen + prova på att dyka - packa -äta


     

(bjuder på den sista bilden xd hahah, det ser totalt förjävligt ut men det var skitkul!)


Onsdag

Frukost - buss till flygplatsen - flyg hemåt - hemma vid 00:00


 


Torsdag (pyjamasdag!!)

Sova länge - äta frukost/lunch - mysdag hemma - kanske Peter & Sylle kommer ikväll


 

 #nomakeup



Av mellanhimmelojord - 1 november 2012 14:45

Äntligen hemma !!

Har haft en helt underbar resa, men det är ändå otroligt skönt att komma hem, har saknat mina småsyskon och mina kompisar...

Kom hem vid tolv inatt oså sov jag till tolv idag, men nu ska jag göra ett jätte långt blogginlägg med massor av bilder ifrån resan!

Puss ;*


 

Välkommen till mig


Välkomna till min blogg ! Jag heter Emelie och här kommer jag att skriva om min vardag, tankar, musik, shopping osv. Hoppas ni kommer att följa min blogg! Kontakt : emelieh97@gmail.com

Puss ;*

Frågor ?

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast ?
 Röd
 Blå
 Grön
 Rosa
 Turkos
 Gul
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Letar du efter nått speciellt ?

Bloggar jag följer :

Skriva i min lilla gästbok ?

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards